AGENT SHAKLEE SRI DAMANSARA

TENTANG SAYA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya Azie merupakan ibu kepada 2 orang puteri dan seorang putera. Saya merupakan ibu yang bekerja tetap di salah sebuah syarikat di ibu kota. saya mula berjinak- jinak dengan SHAKLEE sejak dari Okt 2013. saya begitu teruja melihat seorang wanita yg sudah berusia 50++ tetapi wajahnya kekal segar dan masih bertenaga berbanding yang seusianya. Beliau berkongsi rahsia telah mengamalkan vitamin ini selama lebih dari 25 tahun. Ketika itu juga saya berhadapan dengan konflik susu ibu merundum. oleh itu saya saya mencuba Alfalfa & ESP untuk pertama kalinya. Alhamdulillah hasilnya  tidak mengecewakan saya. oleh itu saya berazam untuk pergi lebih jauh lagi dengan marketing SHAKLEE ini.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish