Hilangkan Jeragat Dan Cerahkan Kulit Sebelum raya 2018


Dah tak lama lagi nak raya ni, lebih kurang 3 bulan lagi. Wah. Nak hilangkan jeragat dan cerahkan kulit dalam masa 3 bulan?

Boleh ke? Mungkin ada yang terfikir nak gunakan produk xxx untuk kesan cepat hilangkan jeragat.

Awas tau! Jangan terlalu ghairah dengan produk kesan cepat ni. Sebab kalau yang segera ni memang tak baguspun kan? Kesan cepat tapi yang lain pulak memberi masalah.

Meh Azie nak share 2 tips penting sebelum anda memilih set jeragat anda.

1. Bebas kimia berbahaya - Pentingnya kita tau apa ada dalam produk kita. Banyak jenis kimia yang digunakan tetapi perlu cari yang selamat.

2. Produk boleh atasi jeragat dari punca – Apabila atasi jeragat dari punca ini membuatkan jeragat terus hilang selamanya.

Apa yang Azie ada untuk anda?

Skincare Youth Shaklee semestinya. Rugi sapa tak cuba skincare baru ni coz Azie sendiri dah cuba. Memang rasa puas hati untuk masalah kulit Azie ni. Dengan korang? Wajib cuba tau.

Jom kita lihat setiap satu.



1. Lominous Oil Cleanser – Azie suka sangat cleanser ni sebab dia jenis yang tak terlalu berbuih dan rasa menyerap ke dalam kulit. Nak guna ni pun pakai sedikit saja, dah memadai untuk pencucian muka.

Tapi anda perlu tau yang pencuci muka ini bervitamin dan turut menyerapkan nutrisi ke dalam kulit. Sesuai dikatakan pencuci muka untuk kulit berjeragat kan?

2. Perfecting Skin Toner – Toner ni ibarat pencuci muka kali kedua yang sekali lagi membersihkan lapisan kulit mati. Dalam masa yang sama, turut juga mempunyai vitamin yang juga menyerikan lagi kulit.

Memang sesuai dijadikan toner untuk kulit berjeragat kerana kandungan nutrisinya lebih tinggi dari pencuci muka.

3. Age Defence Moisturizer (SPF 50) – Sunblock ini bukan saja melindungi dari sinar uv malah jugak membaiki kulit. Ada 2 kegunaan di situ. Menjadi pelindung dan dalam masa yang sama menyerapkan vitamin.

Kandungan botaninya bukan saja melembapkan kulit malah membaiki masalah jeragat dalam masa yang sama.

4. Advanced Renewal Night Cream – Sebelum ni Azie tak kisahkan sangat krim malam ni sehingga terbaca artikel yang pentingnya krim malam ni nak renew sel kulit ketika kita tidur. Dahla siang kulit dah stress. Jadi malam adalah paling sesuai untuk kulit renew sel.

Kandungan krim malam ni dah semestinya menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur dengan kandungan organik seperti alga Marin dan Muscadine Grape.

Nak bantuan tambahan dengan lebih cepat? Mestila ada kan?

1. Serum - Membaiki sel rosak 10 kali ganda lebih cepat. Ia juga menggalakkan penghasilan kolagen dengan lebih cepat dari biasa. Maklumla, bila umur meningkat. Penghasilan kolagen semakin kurang.

2. Radiance C + E - Special sangat krim ni kerana mengandungi Vitamin C tulen 20%, merupakan yang tertinggi berbanding produk lain. semestinya mampu menegang, mencerah dan mengurangkan garis halus dengan lebih cepat dari biasa.


Testimoni


cara atasi jeragat

cara atasi jeragat

cara atasi jeragat






Order/ Pertanyaan lanjut.


Berminat nak order? Boleh hubungi Azie di 0163524104. Atau anda nak buat pembelian online menggunakan kad debit atau kredit? Klik di bawah.





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish