Skincare Selamat Untuk Semua Jenis Kulit Normal Atau Rosak.

Puas sudah difikirkan masalah kulit rosak dan mensari skincare selamat yang tidak membahayakan kulit. Tapi susah nak konfident dengan skincare sekarang ni. Tapi Azie dah jumpa skincare selamat untuk Azie dan juga untuk anda semua.

Meh Azie share.

Pernah dengar Youth Shaklee? Dengar dulu pengalaman Azie dengan Youth yer.




Dah dengar zampai habis? Terima kasih.

Azie sebenarnya guna Youth ni sebab Azie memang percaya sangat dengan ujian klinikal yang pihak Shaklee buat. Setelah hampir 4 tahun menggunakan produk Shaklee, sememangnya tiada keraguan untuk setiap produk yang Shaklee keluarkan.

Keterujaan Youth ni apatah lagi kan? Bayangkan juga eksperimen saintis lebih dari 8 tahun untuk mendapatkan hasil yang terbaik dari produk Youth ni. Ianya diuji zendiri oleh CEO Shaklee,Mr Roger Bannett.

Matlamat Youth ni, ingin memberikan kegembiraan kepada para wanita supaya mereka masih kelihatan cantik biarpun zudah berusia. So.. kita masih berpuas hati dengan penampilan kita kan?

Apa ada dalam Set Youth?

1) Cleanser 


- Ni 1st time Azie gunakan Cleanser jenis sebum. Yang tak berbuih dan jugak tidak berminyak. Baunya sangat natural kerana 100% semulajadi tau! Takde pewangi tambahan.

Kalau korang nak tau jugak, Cleanser ni merupakan 3 in 1. Sebagai masker, sebagai make up remover dan juga sebagai pencuci muka.

2) Toner

 
– Toner ni memang Azie suka jugak sebab mengecilkan pori di wajah, sangat sesuai pula untuk Azie yang berpori besar ni. Dah nampak semakin halus pori-pori ni. Baunya macam Cleanser sebab bahannya yang hampir sama digunakan.

Penggunaan toner juga merupakan pencuci muka kali ke dua.bestkan muka dicuci kali kedua.


3) Krim Spf 50 


– Krim Spf 50 dicipta khas untuk kulit wanita Asia yang menerima sinar uv yang banyak setiap hari.
Krim spf ini melindungi kulit, menyuburkan dan melembapkan kulit anda. Ia mencerahkan kulit ketika perlindungan dari sinar uv dijalankan.

4) Krim malam


 – Sel kulit diperbaharui dengan lebih cepat bila kita tidur malam. Oleh itu, krim malam berfungsi sebagai penggalak sel untuk lebih cepat diproses.


5) Serum 


– Menjana dan memperbaharui kulit pada peringkat sel untuk kulit lebih berseri dan lebih muda.

6) Radiance C+E


 – Menggebu, mencerah dan mengurangkan penampilan garis halus, kedutan, jeragat, jerawat , membaiki tekstur serta tona kulit yang lebih cerah.




Order? Pertanyaan


Nak tau lebih lanjut? Hubungi Azie di 0163524104.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish