Kenapa Saya Mula Buat Bisnes Shaklee?

Hai,Saya Azie. Saya telah 5 tahun menjual produk Shaklee dan juga menggunakannya. Sebelum ini saya merupakan seorang kerani kaunter pendaftaran . diberhentikan kerja kerana tamat kontrak setelah 9 tahun bekerja.


Sejak itu, saya bertekad untuk memberikan 100% perhatian kepada bisnes Shaklee. Kenapa Shaklee?
Shaklee merupakan satu produk yang dikenali ramai. Jadi lebih mudah untuk menjualnya.

Susah ke nak jual Shaklee ni?


Sebenarnya tidak sesusah produk lain kerana ianya berkualti tinggi. Boleh dikatakan sejak menjalankan bisnes ini, sangat kurang komplen mengenai produk. Kerana produknya sangat berkualiti.

Saya juga mudah nak share kepada pelanggan kerana produknya memang berkesan.
Seorang pelanggan saya memberitahu, produk ni mampu milik. Produk paling murah hanya RM37 sahaja. Jadi ianya tidak membebankan pembeli dan tentunya mudah dijual.

Selain itu juga, mudah untuk membuat pembelian kepada pelanggan dengan adanya sistem online. 


Apakah Sistem Online?



bisnes online lengkap.
Sistem Shaklee2u


Shaklee mempunyai sistem online khas iaitu Shaklee2u.com yang menguruskan order online dan juga terdapat pelbagai info di dalam shaklee2u.com. Malah boleh juga melihat bonus dan promosi terbaru Shaklee setiap bulan.

Shaklee merupakan syarikat yang sangat kukuh. Malah vitamin pertama di dunia dihasilkan oleh pengasas Shaklee. Syarikat Shaklee sendiri telah wujud lebih dari 50 tahun. Mungkin kita boleh bayangkan juga, syarikat mana lagi yang mampu bertahan lama seperti Shaklee.

Perbezaan bisnes ini dengan bisnes saya sebelum ni?


Bisnes saya sebelum ni, cadar patchwork banyak menggunakan modal. Malah cadar patchwork ini juga berat untuk diangkat ke sana sini. Selain itu juga, masalah penyimpan stok kerana rumah saya sebelum ni flat tingkat 5 tanpa lift. Ia memerlukan ruang yang besar.

Berbeza pula Shaklee, stok hanya sedikit dan boleh order online pulak tu. Bila-bila masa saja.
Sejak menjadi suri rumah sepenuh masa ini, saya adakalanya susah nak keluar rumah. Maklumla sibuk dengan anak kecil. Jadi sistem online Shaklee menjadi penyelamat untuk membuat order kepada pelanggan. Tak perlu keluar rumah, Cuma klik online saja.

Untuk saya, semua orang mampu menjual produk ini dengan cara yang mudah untuk anda.

Tapi mungkin ramai lagi yang tak tau macam mana nak mulakan bisnes ni. Jangan ragu-ragu untuk hubungi Azie di 0163524104 atau klik Azie Shaklee.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish