Cara Buat Duit Dari Rumah Sambil Jaga Anak.

Anda cari cara buat duit dari rumah?

Anda dah jumpa Azie. Mungkin Azie boleh bantu anda. 

Hai, saya Azie. Saya merupakan suri rumah sepenuh masa dan bergaji 4 angka sebulan dengan hanya bekerja dari rumah. 

Sebelum tu, Azie menjemput anda untuk melihat video ni sampai habis.



Azie ingin mempelawa anda untuk join Azie buat duit.

Kenapa kerja dari rumah atau work from home?

Kredit to Forbes.com


Tapi bila nak berhenti kerja, banyak pula komitmen yang perlu ditanggung untuk membantu keluarga. Selalunya tertangguh kehendak untuk berhenti kerja.

Azie juga begitu. Pada mulanya memang nak berhenti kerja selepas ada anak. Bila memikirkan ekonomi keluarga tidak mengizinkan, Azie mula membuat bisnes kecil kecilan sambil bekerja dengan harapan ia boleh terus di sambung sampai berhenti kerja.

Rupanya banyak bisnes yang perlukan modal besar. Selain dari itu,Azie memang tak pandai apa-apa marketing. Susah nak mulakan bisnes yang betul kan. Sehingga Azie jumpa bisnes ni. 

Jumpa dengan bisnes ni dan jatuh cinta dengan produknya. Anda perlu jatuh cinta dengan sesuatu untuk kekal lama dengannya. Macam bercinta pula. Itula hakikat bisnes ni. Apa keistimewaan bisnes ni?

1) Bisnes ni ada sistem online yang lengkap. Dengan sistem online ni, kita mudah uruskan order dan mendapat info dari syarikat. Azie ibaratkan sistem ini sebagai kedai online dan ianya percuma. Di saat anda bercuti, anda sibuk dengan keluarga ketika urusan rumah tangga. Sistem ini digunakan untuk order barang di pos kepada pelanggan. Jika kita jauh dari cawangan terdekat, kita juga order di atas talian. 

2) Produk yang bagus dapat membantu kita untuk memberikan perkidmatan kepada pelanggan. Kualiti produk tidak ada tandingan kerana ianya dikaji dengan teliti sebelum dijual. Selepas produk memasuki pasaran,ianya tetap dikaji untuk mendapat penambahbaikan sesuatu produk itu juga. Kualiti produk tip top. 

3) Dalam bisnes ni, beberapa kali Azie mendapat penghargaan di pentas National. biarpun surirumah, kita tidak letakkan limitasi kepada perniagaan kita. Kita turut berpeluang mendapat anugerah dari syarikat.

4) Ada bonus kereta dan percutian yang ditawarkan untuk meningkatkan lagi kualiti agent.

Azie boleh, anda juga boleh.

Anda berminat nak tau lebihlanjut mengenai bisnes ni? Boleh hubungi Azie di 0163524104 .










   

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish