Kesan Jeragat Jika Tidak Dirawat Segera!






KESAN JERAGAT JIKA TIDAK DIRAWAT SEGERA!

Jeragat bukanla penyakit kulit yang berbahaya pada asalnya. Tetapi jeragat mampu juga menjadi kanser kulit jika terdapat rangsangan kimia yang berlebihan kepada sel-sel jeragat itu. Kebiasaannya jeragat lebih kepada tuntutan fitrah manusia yang inginkan kulit cantik , mulus dan halus. Lebih- lebih lagi  apabila sudah berusia. Apabila suami menegur, mungkin terasa juga di hati kecil. Penampilan sudah tidak secantik dulu. Cik puan mencari set jeragat kronik ?

Kenali Vitamin Jeragat.



1)   GLA COMPLEX


Gla complex penting untuk stabilkan hormon. Apabila hormon ok, jeragat akan pulih lebih cepat. Dalam Gla complex ini mempunyai sedikit Vitamin E Complex. Vitamin E ini berfungsi untuk merawat kulit mati dan menghalang jeragat baru naik. Selain itu, Gla Complex bertindak sebagai perisai dari sinar UV yang akan merosakkan kulit.


2)   VITAMIN C SUSTAINED


Vitamin C Sustained berfungsi untuk mencerahkan kulit dengan cepat. Bila kulit cerah, jeragatpun ikut cerah. Selain itu, Vitamin C ini melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigment jeragat. Kekurangan Vitamin C pada kulit menyebabkan kulit lambat pulih. Dengan Vitamin C ini, pembentukan kolagen akan membuatkan kulit tegang dan anjal.



3)   CARATOMAX


Caratomax mengandungi 6 variati karotena yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan antioksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain lagi. Carotomax meredakan masalah kulit dengan kadar anti oksidan yang tinggi. Ia juga menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida. Dengan kandungan antioksidan yang tinggi ini mampu merawat jeragat.



4)   VITAMIN E COMPLEX


Dengan 1 kapsul Vitamin E Complex sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, parut dan kawasan gelap jeragat. Ia juga mampu memulihkan struktur kulit dengan cepat. Dengan kandungan anti radikal bebas, Vitamin E Complex mampu mengurangkan kesan parut dan tone kulit berjeragat yang tidak sekata.



5)   VIVIX 


Vivix membaiki kerosakan DNA yang mengganggu fungsi sel. Kandungan antioksidan yang tinggi menggalakkan pembentukan sel sihat dengan cepat. Vivix mempunyai supplemen anti penuaan seperti RESVERATROL yang berfungsi melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan berat badan. Pembentukan sel kulit yang cepat membantu merawat jeragat dengan berkesan.




Jeragat merupakan masalah kulit yang boleh merebak menjadi tebal akan membuatkan pengidapnya merasa rendah diri dan tidak selesa berhadapan dengan orang ramai. Oleh itu, rawat jeragat cik puan dengan segera!



Inginkan konsultasi Azie ?

Boleh hubungi di 016-3524104 dan 012-6013733

Salam sayang.

Agent di Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, kepong, damansara, Kota Damansara dan Sekitar kuala Lumpur.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish