Bisnes Dari Rumah Yang Menguntungkan Dan Mudah


Mencari bisnes dari rumah yang menguntungkan? Saya sedang melakukannya di rumah. Sebagai wanita dan seorang ibu seperti saya, ramai yang tersepit untuk bekerja ataupun menjaga anak sendiri. Semua ibu sayangkan anak, ramai yang terpaksa keluar bekerja kerana terikat dengan komitmen hutang seperti yurang pengajian ketika belajar, hutang rumah , kereta mahupun pinjaman peribadi.

bisnes online

Sememangnya wang ringgit sangat penting kan? Walaupun wang bukan segala-galanya tetapi segalanya perlukan wang ringgit. Untuk ibu seperti saya pasti lebih memikirkan keperluan anak-anak dan kehendak mereka. Mana mungkin masa kini kita hanya memerap anak-anak di rumah dengan alasan, ibu tak kerja, nanti keluar dari rumah saja terpaksa keluar belanja.

Pengalaman saya sendiri berhenti kerja ketika anak sulung menjejakkan kaki ke darjah 1. Ini kerana saya merasakan agak sukar untuk menguruskan persekolahan anak sulung, menguruskan anak no.2 ke tadika dan tinggal seorang saja bersama saya di rumah ketika waktu pagi. Saya terfikir, bagaimana nanti anak berada di tempat asuhan transit dan bagaimana pulak pelajarannya? Dia hanya kepenatan berulang alik ke sekolah pagi, ke asuhan transit dan sekolah agama pula.

Kasihan anak-anak kita terpaksa lalui semua ini sedangkan kita berada di pejabat. Tetapi biarpun tidak berkerja dan menjadi suri rumah saja, saya tidak dapat duduk saja kerana perlukan juga income masuk. Bukan sebab suami tak bagi duit tapi anda yang dah biasa ada gaji setiap bulan akan rasa pelik bila tak ada gaji masuk. Pelik tak? Kad bank ada, gaji tak ada.

Tapi, terfikir jugak. Macam mana nak buat bisnes dari rumah kalau seharian sibuk dengan tugasan rumah? Mana nak masak lagi, kemas rumah, basuh kain baju, layan kerenah anak dan ambil anak dari sekolah. Bila masa nak buat bisnes ni? tapi saya tetap nak buat bisnes dari rumah sebab nak income sendiri.

Jawapannya? Bisnes online ini menarik perhatian sebab cara pengurusan yang mudah. Apa yang mudah dengan bisnes ni berbanding bisnes lain? Mudah kerana saya menyiarkan iklan secara online, mendapat bayaran melalui online dan membuat pesanan melalui online juga. Boleh dikatakan stok di tangan hanya yang perlu saja. Eh, macam dropship dengan orang saja. Yer, konsep yang hampir sama tapi benefitnya lebih banyak.

Apa kelebihan bisnes dari rumah ini berbanding dropship? Jika anda membuat dropship, anda Cuma mendapat untung mungkin rm20-rm30 untuk satu barang. Bisnes sekarang? Untuk setiap jualan produk, keuntungan runcit lebih kurang 15% - 30%. Selain itu terdapat juga bonus terkumpul. Bukan 1 bonus tetapi ada 14 peringkat bonus apabila mencapai kelayakan. Ini termasukla bonus kereta iaitu sejumlah wang yang boleh digunakan untuk membayar ansuran bulanan kereta.

Selain dari itu, terdapat juga kelayakan untuk percutian di dalam Negara, percutian ke luar Negara dan juga membuat umrah yang ditaja sepenuhnya.

Bagaimana bisnes ini bermula? Hanya dengan keahlian bernilai rm79 sahaja. Ianya tidak bermula dengan ribuan ringgit tetapi rm79 sahaja. Hasil yang anda dapat? Berganda lebih banyak. 

Bagaimana?

Nak sertai group hebat kami? Cepat-cepat whatsapp Azie di 013524104.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish