Minuman Tambah Tenaga Masa Puasa Untuk Anak Kecil


Nak tambah tenaga masa puasa untuk anak kecil? Cari saya!

Jangan lupa tengok video ini,




Ramai yang mengambil peluang bulan puasa ini untuk mengajar anak-anak memulakan ibadah wajib berpuasa. Bayangkan kepuasan anak-anak kita sewaktu ingin berbuka puasa. Keterujaan mereka juga untuk menghabiskan puasa. Tetapi bagaimana nak tambah tenaga masa puasa untuk anak-anak kecil ini dan semestinya kita juga?

berpuasa-dengan-bertenaga

Dalam cuaca yang tidak menentukan seperti cuaca panas terik pada bulan puasa adakalanya akan mengundang masalah strok haba, ia sangat merisaukan kita sebagai ibu bapa. Kita ingin mengajar anak untuk beribadah dan tidak meletakkan anak kita di dalam bahaya kan? Oleh itu, dapatkan makanan yang berkhasiat dan mampu membuatkan mereka bertahan sepanjang hari.

Adakalanya aktiviti mereka di sekolah juga menuntut tenaga yang berlebihan. Ia tidak dapat dielakkan bagi anak-anak yang bersekolah. Oleh itu, dapatkan Set Puasa untuk tenaga anak anda hari ini. Azie sendiri juga mengajar anak-anak mengamalkan Set Puasa ini supaya mereka mampu bertahan sehingga ke waktu magrib dan tidak mengalami hidrasi. Apakah set itu?

SET PUASA KANAK-KANAK

set-puasa


1) Performance Drink Shaklee


Performance Drink ini sebenarnya merupakan minuman sukan pertama untuk para atlet di Amerika Syarikat. Malah ia juga direka khusus untuk angkasawan NASA ke angkasa lepas. Hebat bukan? Performance Drink mempunyai sumber tenaga yang tinggi serta menyediakan tenaga dari tiga jenis karbohidrat dengan segera. Selain itu :

- Mencegah penyahhidratan iaitu mengurangkan kehausan dan melembapkan kulit.

- Ia juga mengekalkan paras gula dalam darah dan sangat penting kepada tenaga otot ketika berpuasa.

- Performance Drink ini juga mengimbangi dan membekalkan eletrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam badan. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride.

set-puasa

2) Meal Shakes


Meal Shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat dari bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin merupakan bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap oleh tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.

- Menyediakan nutrisi lengkap  iaitu 24  vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral dan tubuh.

- Rasanya yang lazat untuk diambil bersama Performance Drink memberikan tenaga kepada anak-anak. Jika tidak, boleh juga dibancuh bersama minumam jus buah. Lazat diminum ketika sejuk atau panas.

Kenapa Kena Dapatkan Set Puasa Kanak- Kanak Ini Segera?

Keperluan berpuasa merupakan salah satu ibadah wajib. Sudah tentu anda inginkan anak anda menjalani ibadah puasa dengan gembira dan kesyukuran. Dapatkan Set Puasa ini sebagai pendorong mereka melakukan ibadah ini dengan bertenaga. Set Puasa ini dapat memberikan rasa bertenaga ketika berpuasa dan mengelakkan hidrasi.

Selain dari itu, Azie mengalu-alukan anda yang nak menjadi agent untuk mencari side income. Kami amat memerlukan lebih ramai agent terlatih yang komited dengan tugas untuk membantu lebih ramai orang di luar sana.


Order / Pertanyaan

Untuk maklumat lanjut, jangan segan silu untuk menghubungi Azie di 0163524104. Inshaallah Azie cuba menjawab sebaiknya pertanyaan anda. semua ibu bapa inginkan yang terbaik untuk anak-anakkan?

Nak dapatkan Set Puasa Kanak-Kanak ini secara online? Boleh klik link Esell ini.

Sid : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan sekitar. Pos ke seluruh Malaysia.
Fb : Aziah Abd Ghani
Ig : Haziea83

   

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish