Pencuci Muka Kulit Berminyak – Bukan Produk Timbang Kilo


Ada masalah nak dapatkan pencuci muka kulit berminyak? Dapatkan secara eksklusif dengan Azie dengan menghubungi 0163524104 sekarang. Stok terhad!

Sebelum itu, tonton dulu video ini.



Kulit berminyak memang sangat-sangat merimaskan. Kalau pakai bedak ataupun krim muka, ia akan kelihatan bertompok dan comot apabila cuaca panas dan muka mula mengeluarkan minyak. Sangat merimaskan.

Apakah punca kulit berminyak?


Kulit kita boleh dikategorikan kepada empat jenis iaitu kulit bermiyak, kombinasi, normal dan kering. Macam Azie sendiri mempunyai kulit muka berminyak zaman remaja lagi. Akibatnya memang Azie tak gunakan sebarang bedak atau krim. Muka kelihatan lebih gelap dan banyak jerawat halus taupun jerawat pasir.


NW-Cleanser

Faktor kulit berminyak ini banyak dipengaruhi oleh :




 ✔ Hormon – Hormon memberikan pengaruh besar kepada kilang minyak.


✔ Pemakanan – Mengambil makanan berminyak dan makanan segera secara berlebihan. Kekurangan vitamin dan nutrisi pada kulit memburukkan lagi keadaan .

✔ Kosmetik – Salah guna produk kosmetik menyebabkan kerosakan kepada lapisan kulit.

✔ Pola hidup tak sihat – Tidur yang tidak cukup kebiasaannya tidak baik dan membuatkan minyak banyak berkumpul di wajah.

✔ Faktor keturunan – Perhatikan wajah orang tua kita. Adakah berminyak? Jika sama dengan kita, bermakna ianya faktor keturunan.

✔ Selalu stress – Apabila anda stress, hormone kortisol akan meningkat dan kilang minyak juga menghasilkan minyak yang berlebihan.

✔  Peningkatan suhu badan – apabila suhu badan meningkat seperti ketika cuaca panas, wajah mula kelihatan berkilat. Elakkan berada terus di bawah cahaya matahari.

Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser


Beberapa bahan semulajadi yang istimewa di dalam Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser begitu istimewa. Ia berfungsi dengan :

✔ Buih pencuci muka yang mewah membersih minyak dan menyegarkan kulit.

✔ Kandungan Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit.

✔ Selain itu, rumpai laut juga menghilangkan kekotoran kulit, membuang sel-sel mati jauh ke dalam kulit dan menegangkan lagi.

Paling istimewa, produk semulajadi ini diperbuat dari bahan semulajadi yang telah dikumpul dari pelbagai negara. Bukan produk timbang kilo yer. Ianya dihasilkan secara eksklusif di makmal dan menjalani ujian awal selama 3 tahun.

Testimoni


NW-Cleanser
Pencuci muka Nutriwhite ini sesuai untuk lelaki dan wanita. Boleh kongsi sahaja bersama pasangan anda. Lebih menjimatkan dan yang pastinya ia tetap berkesan kepada lelaki dan wanita.

NW-Cleanser


Kenapa Mesti Beli Dengan Azie ?


Khas untuk para pelanggan Azie sahaja, Azie akan follow up anda sehingga benar-benar berpuas hati dengan produk ini. Jika perlu, Azie akan cadangkan produk lain untuk menyelesaikan masalah anda lebih cepat.


Order / Pertanyaan


Sebarang pertanyaan? boleh hubungi Azie segera di 0163524104. Inshaallah Azie akan cuba membantu anda dalam mendapatkan semula kulit wajah yang diidamkan.

Nak beli secara online melalui kad debit / kredit? Klik Esell.

p/s : Jangan lupa hubungi Azie semula untuk mendapatkan cara penggunaan produk yang betul.

SID : 1025553

COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh Dan kawasan berdekatan. Di luar liputan? Pos dan kurier kan ada. Boleh saja diuruskan.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish