Set Puasa Untuk Ibu Aktif – Lebih Bertenaga



Mula menjalankan carian set puasa untuk ibu aktif? Contact Azie di 016 3524104. Azie ada produk terbaik untuk membantu ibu-ibu aktif. Rutin harian pada hari biasa pastinya memenatkan, apatah lagi kita akan menyambut bulan Ramadan tidak lama lagi.



Bayangkan ibu-ibu yang bekerja pastinya perlu bangun awal untuk menyiapkan sahur. Bangun awal pagi menjalankan tugas sebagai ibu pastinya satu ibadah yang sangat mulia. Kemudian menunggu Solat Subuh dan menyiapkan persiapan untuk anak-anak ke sekolah ataupun ke taska. Jika bernasib baik, mungkin juga si suami yang menghantar ke sekolah atau ke taska.

Jika tidak? Si ibu yang akan menghantar sebelum ke tempat kerja. Pada waktu petang pula, ibu juga akan mengambil anak-anak sebelum pulang. Bila balik saja, akan bersilat di dapur menyiapkan makanan berbuka. Tak penat ke ibu-ibu? Nak berterawih lagi. Anak-anak juga perlu membuat kerja sekolah, semuanya di bawah tanggujawab ibu. Alahai ibu, Azie juga dah merasa begitu.

Sebab itu Azie sangat mencadangkan ibu-ibu mendapatkan set puasa untuk ibu aktif ini. Dengan set ini Alhamdulillah memberikan Azie tenaga sewaktu berpuasa. Ia sangat bermakna kerana sebagai ibu aktif, kerja-kerja harian perlu dijalankan. Anak, suami dan kerja hakiki adalah amanah kepada ibu kan?

3 gems

Set Berpuasa Untuk Ibu Aktif


1) Energizing Soy Protein (ESP)

ESP merupakan makanan tambahan berasaskan protin tumbuhan. Paling penting, ESP mempunyai Indeks Glisemik (G.I.) rendah yang memecahkan gula perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan. Oleh itu, biasanya pengguna akan rasa kenyang lebih lama. Penting juga kepada pesakit kencing manis yang kadang-kala mudah nak pitam bila berpuasa. Sangat digalakkan mengamalkan ESP. Selain itu juga :

- Kandungan protin yang lengkap memberikan kesan kenyang berpanjangan biarpun ibu aktif.

- amat penting untuk mendapatkan protin yang cukup untuk mengekalkan fungisi organ, kulit yang cantik serta tisu badan.

2) Performance Drink Shaklee

Performance Drink memberikan kesan tenaga berpanjangan. Performance Drink ini sebenarnya merupakan minuman sukan pertama untuk para atlet di Amerika Syarikat. Malah ia juga direka khusus untuk angkasawan NASA ke angkasa lepas. Hebat bukan? Performance Drink mempunyai sumber tenaga yang tinggi serta menyediakan tenaga dari tiga jenis karbohidrat dengan segera. Selain itu :

- Mencegah penyahhidratan iaitu mengurangkan kehausan dan melembapkan kulit.

-Ia juga mengekalkan paras gula dalam darah dan sangat penting kepada tenaga otot ketika berpuasa.

- Performance Drink ini juga mengimbangi dan membekalkan eletrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam badan. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride.

3) Meal Shakes

Meal Shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat dari bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin merupakan bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap oleh tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.

- Menyediakan nutrisi lengkap  iaitu 24  vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral dan tubuh.

- Rasanya yang lazat untuk diambil bersama Performance Drink memberikan tenaga kepada anak-anak. Jika tidak, boleh juga dibancuh bersama minumam jus buah. Lazat diminum ketika sejuk atau panas.

Untuk kombinasi mudah, campuran 3 minuman ini akan menjadikan minuman sahur yang sangat bertenaga dan memberikan kesan berpanjangan kepada ibu-ibu aktif. Amalkan juga ketika berbukan untuk membantu mengisi semula tenaga selepas penat berpuasa sepanjang hari.


Nak beli dengan Azie, Bagaimana?


Anda wajib membeli dengan Azie kerana Azie ada cara istimewa untuk dikongsi bersama dengan pelanggan Azie. Dapatkan set berpuasa untuk ibu aktif ini dengan segera kerana ia mendapat sambutan sangat menggalakkan. Nanti berputih mata pula.

WA ‘Set Puasa’ ke 016 3524104 sekarang. Nak dapatkannya secara online? Klik Esell ini.

Salam sayang dari Azie

Sid : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan kawasan sekitar.
Pos ke seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish