4 Industri Bisnes Yang Tak Akan Pupus.

4 industri yang tidak akan jatuh iaitu kesihatan, kecantikan, kerja dari rumah dan produk semula jadi.

Fenomena produk ni cukup menggambarkan yang Shaklee satu label antarabangsa dapat memberikan anda bisnes yang terjamin untuk jangka panjang.

4 industri ni berada dalam satu syarikat. Anda tak perlu pilih satu tapi anda dapat kesemuanya. 

Besar ke potensi bisnes ni?

Industri ni berkembang dari 3.7 trillion ke 4.5 trillion (2015-2018). Disokong dengan gaya hidup yang lebih moden dan kesedaran kesihatan, permintaan untuk manusia sihat semakin bertambah.

1) Bisnes kesihatan boleh bagi pelanggan yang membeli dengan konsisten jika mereka lihat kesan yang hebat. Bukan untuk mereka saja malah untuk keluarga besar mereka.

Ini membuatkan pelanggan kita kekal setia bertahun-tahun membeli produk dengan kita. 

2) Kesan hebat memberikan kepercayaan yang kuat pada pengguna. Repeat order yang tinggi dari pengguna yang berpuas hati. Pelanggan setia menggunakan suplimen ini setiap bulan

3) Satu produk kecantikan dengan jenama Youth menjadi satu saingan baru kepada industri kecantikan lain. Produk Youth dikaji selama 8 tahun untuk mendapatkan satu produk yang betul-betul berkualiti.

Paling penting ianya sangat selamat dan tidak ada 2500 bahan berbahaya. Sangat selamat, berkesan dan semula jadi. Ramai yang dah mempunyai kesedaran tinggi pada produk semulajadi membuatkan produk Youth laris di pasaran.

4) sistem bisnes online memberikan peluang begitu banyak untuk bekerja dari rumah. Zaman sekarang, ramai ibu yang suka bekerja dari rumah.

Ibu-ibu kan suka jadi multi tasking. Jaga rumah tangga dan membuat bisnes dalam satu masa. Yang penting ada income masuk setiap bulan. Ramai suri rumah yang dah berjaya membuat bisnes dengan pendapatan 5 angka sebulan.

5) Produk semulajadi dikaji dengan teliti dan ada landmark Study. Hanya Shaklee yang membuat penyelidikan seumpama ni. Kajian selama 20 tahun didedahkan dalam journal.

Setelah meneliti kesemua faktor di atas, semestinya inilah bisnes pilihan saya 😍.

Nak tau bagaimana caranya?

Jom kita sembang tepi.

Klik www.wasap.my/60163524104/nakBiz

#Cashbonus
#projek3000
#SunshineBizGroup

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish