Bisnes Dari Rumah - Pengedar Vitamin Produk Antarabangsa.

Dah penat buat macam-macam bisnes?
Asyik gagal di tengah jalan je.
Dulu Kak Azie pun macam tu. Frusttt..Kecewa..


Sehingga Kak Azie bertemu dengan bisnes sekarang. Jom Kak Azie kongsikan dengan anda.

Kalau tanya feedback ramai orang, kebanyakan suka berniaga. Tetapi sesetengah produk susah nak dijual kalau tidak tau cara betul. Mana nak cari pelanggan ni? Anda perlukan mentor.

Selepas kita lihat pasaran bisnes ni, Azie yakin bisnes ni boleh bertahan lama. Bayangkan pelanggan repeat order 17 tahun, beli produk setiap bulan.bagusnya bisnes ni.

Yang penting kualiti produknya terjamin yang membuatkan pelanggan terus mengamalkannya.

Bayangkan kita ada 50 orang pelanggan yang membeli produk rm300 setiap bulan untuk penjagaan kesihatan, sebulan lebih kurang jualan rm15k. Bulan depan kita dapat pelanggan baru lagi.

Seorang Suri Rumah Bersama Produk Vitamin Terlaris Di Malaysia.


Azie mulakan bisnes ni sejak 7 tahun lepas secara sambilan ketika masih bekerja di sebuah syarikat di ibu kota. Walau bagaimanapun, Azie menjalankan bisnes ni sepenuh masa dari rumah sejak penghujung tahun 2016.

Kak Azie tercari satu bisnes yang stabil dari rumah kerana ingin bekerja sambil uruskan anak-anak.

Beberapa lama berfikir, akhir Kak Azie memilih untuk tidak sambung kontrak kerja dan bertekad untuk menumpukan sepenuhnya pada bisnes ni. Kenapa Kak Azie pilih bisnes ni?

# Syarikat Kukuh

Di peringkat dunia, produk Shaklee dah wujud sejak lebih 100 tahun lalu dengan pengeluaran vitamin pertama di dunia. Di Malaysia pula, Shaklee telah bertapak 32 tahun.

# Produk Tinggi Repeat Order

Sesetengah produk yang perlu sentiasa mencari pelanggan baru. Berbanding produk ni, pelanggan setia bertahun-tahun dengan kita.

Alhamdulillah, ada pelanggan Azie yang sama dah membeli sejak tahun 2013 lagi sehingga sekarang. Bestkan pelanggan macam ni?

# Ada Payslip Yang Laku Di Bank


Macam Kak Azie ni bekerja dari rumah, mana nak dapat payslip kan? Teringin juga nak beli property lagi, sebab payslip ni memang penting kat bank kan. Alhamdulillah dengan payslip ni laku di bank dan ramai kawan-kawan yang dah membeli rumah dan kereta.

Kalau anda yang sedang bekerja? Adalah dokumen sokongan nak bawak ke bank. Kak Azie pun tengah usha kereta baru ni. Doakan yer.

# Syarikat Uruskan Pos

Bekerja dari rumah dengan anak-anak, adakalanya kita tak dapat nk keluar ke pejabat pos kalau nak pos barang. Tapi jangan risau, syarikat buat pengeposan bagi pihak kita. Yang pastinya dengan bungkusan yang kemas dan dilindungi insuran.

Nak check tracking juga mudah. Hanya dari satu sistem saja. Klik-klik, dah dapat info. Sesuai untuk suri rumah yang nak buat part time, ibu bekerja yang busy dan student yang nak cari duit poket.

# Bisnes Yang Ada Career

Penatkan kalau bisnes kita hanya setakat beli stok, rolling stok. Last-last untung modal pun tak tau ke mana. Tapi bila dilihat dengan bisnes ni, ramai yang dah menjadikan lifetime bisnes. Bisnes sepanjang usia sehingga diwarisi ke anak cucu.

Jana Pendapatan Dengan 4-5 Angka Sebulan

Dengan 5 sebab ni buatkan Kak Azie cukup yakin dengan bisnes sejak 7 tahun lepas. Sebab Kak Azie dah melaluinya dan ingin terus lebih berjaya dalam bisnes ni. 

Sama ada anda adalah seorang yang bekerjaya atau suri rumah, bisnes ni mudah dilakukan kerana ianya tidak melibatkan masa yang banyak dan ada sistem lengkap untuk dapatkan sales.

Bagaimana Nak Sertai Dan Berapa Modal Diperlukan?

Bagi yang berminat untuk sertai team Kak Azie, boleh hubungi Kak Azie Di:

Klik sini 016-3524104

Atau anda boleh memilih pakej di bawah.




carian berkaitan : bisnes dari rumah, bisnes online, bisnes modal rendah, bisnes shaklee, bisnes dropship, bisnes tanpa risiko, bisnes sampingan rendah modal, cara marketing online, cara berniaga online, bisnes online dropship,cara nak mula bisnes online, bisnes pkp, bisnes dari rumah 2020.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish