Pengedar Shaklee Kuala Lumpur, Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Kawasan Sekitar Yang Aktif Dan Terbaik.

Anda mencari pengedar vitamin Shaklee Kuala Lumpur dan Selangor dengan cepat, konsultansi terbaik dan cara makan paling berkesan?


Anda kena dapatkan dari saya, pengedar Shaklee Sri Damansara, Kepong, Manjalara, Sungai Buloh dan kawasan terdekat.



Sebelum tu, lihat video ini dulu.






Nak order Shaklee ? Hubungi Azie segera di 0163524104 atau klik di bawah.






Siapa Saya?

Saya merupakan seorang leader yang mempunyai group bisnes sendiri dan juga agent Shaklee terlatih.

Pada tarikh artikel ni ditulis, dah genap 5 tahun saya bersama Shaklee.


Saya merupakan seorang ibu kepada 2 orang puteri dan 2 orang putera.  Saya menjalankan bisnes Shaklee ini sepenuh masa dari rumah secara online dan juga offline. 

Dari pengguna produk, saya menjadi pengedar Shaklee aktif untuk berkongsi kebaikan vitamin ini dengan pengguna lain dan mendapat pendapatan 4 angka sebulan dalam perniagaan ini.

 Sebagai Senior Supervisor dalam Shaklee, saya telah mengasaskan kumpulan pengedar sendiri bersama lebih dari 100 pengguna dan pengedar aktif di bawah saya. Saya membantu ahli di bawah saya untuk menjana pendapatan sampingan 3 angka dan 4 angka sebulan.

Saya yakin dapat membantu anda mendapatkan produk dan memberikan cara makan berkesan serta terbaik dengan pengalaman yang ada. Malah saya juga akan memberikan harga yang terbaik untuk anda berjimat.

Klik di sini : Krim Jeragat Paling Berkesan.



Medal Pencapaian Pangkat Baru Konsisten Sepanjang Tahun.



Saya juga membuat penghantaran ke sekitar Damansara seperti :

  • Damansara Damai
  • Sekitar KualaLumpur
  • Sekitar Selangor
  • Sri Damansara
  • Damansara Kim
  • Bandar Baru Sungai Buloh
  • MRT Sungai Buloh
  • Komuter Sungai Buloh
  • Komuter Kepong Sentral
  • Giant Sungai Buloh
  • Kota Damansara
  • Damansara Utama
  • Bandar Sungai Buloh
  • Gombak
  • Taman Melati
  • Setapak
  • Ampang
  • KLCC
  • Jalan Tun Razak
  • Manjalara
  • Kepong
  • Paya Jaras
  • Segambut
  • Damansara Perdana
  • Selayang
  • Selayang Baru
  • Subang Bestari
  • Hulu Langat
  • Ampang Point
  • Kuala Lumpur Sentral
  • TTDI 
  • Shah Alam
  • Subang Airport
  • Dan kawasan sekitar
Anda cuma perlu Whatsapp “ORDER SHAKLEE” ke no 0163524104 atau klik Order Shaklee.


Berikut merupakan antara para pelanggan setia dan telah menjadi ahli Shaklee untuk mendapat lebih manfaat dari produk.

Bersama pelanggan, Cik Salwa yang nak dapatkan set jerawat. Setiap kepercayaan pelanggan pastinya saya berikan sepenuh perhatian dan ajar cara makan yang betul.
Puan Yus yang pada awalnya berkulit gelap dan masalah jerawat kembali cantik dengan set cantik Shaklee. Saya berikan konsultansi mengikut vitamin yang Puan Yus ambil.
Kak Sumarti yang bekerja di Kuala Lumpur Sentral berpuas hati dengan konsultansi set jeragat dan telah mendapatkan set jeragat.

Puan Rozi sangat berpuas hati setelah menggunakan Vivix dan Kolagen.


pengedar shaklee kuala lumpur
Puan Hazia merupakan pengguna Vivix sejak beberapa bulan lalu dan sangat berpuas  hati dengan vivix.

Puan Yus semakin jelita biarpun umur sudah menghampiri 40an. Setelah mengamalkan vivix lebih dari 2 tahun, semakin cantik dan sihat.

Perubahan Puan Rozi yang kelihatan semakin pudar dengan masalah jerawat setelah mengamalkan vivix.

Puan Hayati mengambil vivix sebagai pelengkap supplement hariannya.


Semestinya saya juga merupakan pengguna setia Shaklee yang telah mendapat Shaklee Effect.
Dapatkan keahlian percuma Shaklee dengan terma dan syarat.








Ketika menerima anugerah kenaikan pangkat.


Servis Pengedar Shaklee Kuala Lumpur, Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Kawasan Sekitar.


1. Membekal dan menghantar produk ke tangan anda.

2. Memberikan tunjuk ajar/ tips mengenai produk yang betul untuk kesihatan dan kecantikan.

3. Membuat follow up mengenai pengambilan vitamin secara berkala.

4. Menguruskan pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan.

5. Melatih ahli Shaklee untuk menjana pendapatan secara part- time atau full-time.

Konsultansi Dan Cara Makan Yang Betul.

Sebagai pelanggan, pastinya anda nak guna produk yang mendapat kesan seperti yang anda inginkan. Itu hak anda sebagai pembeli. Sebab itu saya sentiasa bersedia dengan info terkini untuk membantu anda.

Saya akan mengenalpasti dahulu punca dan masalah yang anda hadapi. Kemudian baru dapat memberikan produk yang sesuai dan terangkan kenapa produk tersebut dipilih.

Selepas itu, saya akan memberikan cara makan yang dapat membantu masalah anda lebih cepat. Saya akan memantau anda secara berkala untuk mengetahui tahap keberkesanan produk pada anda.

Saya sentiasa bersedia untuk servis para pelanggan saya bukan saja cara makan produk malah untuk memberikan tips kepada anda.

Jadi pastikan anda hubungi saya ye!


Buat Cod ke rumah pelanggan.


Azie juga terima order secara pos dan mendapat respon baik dari pelanggan.

Azie ajar cara makan selepas anda terima barang untuk memastikan anda mendapat kesan terbaik dari vitamin.


Kelebihan Anda Menjadi Ahli Di Bawah Azie.

Orang guna Shaklee bertahun-tahun lamanya. Pastinya anda nak harga paling jimat. Kenapa bayar lebih? 


Di antaranya ialah :


 Anda layak membeli dengan harga ahli yang lebih murah dari harga runcit. Nikmati diskaun 20% - 40%.

  Promosi bulanan yang lebih murah dari harga ahli seperti diskaun ekstra 5% bila beli 2 botol atau beli 6 botol percuma 1.


✔ Promosi voucher dari belian produk promosi.


✔ Kelas ‘Health & Wellness Talk’ percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar nutrisi Shaklee.


✔ Stok fresh dari cawangan berdekatan atau terus dari HQ. Tidak perlu risau dapat produk expired atau rosak.

✔ Konsultansi berterusan dari Azie sendiri. Malah Azie juga merujuk pakar Nutrisi sebelum memberikan konsultansi kepada anda. Elakkan membeli produk tanpa konsultansi yang betul kerana mungkin hasilnya tidak sama.


✔‘Cash Bonus’ dari belian yang melebihi 150 points.


✔ Untung runcit dari belian kawan-kawan yang order dengan anda.


✔ ‘Cash Bonus’ dari belian ahli yang mendaftar di bawah anda.


Jangan risau, selepas menjadi ahlipun servis penghantaran saya seperti biasa.





Tempahan/ Order




Anda hanya whatsapp ke 0163524104 ataupun klik ‘order Shaklee’ . Pembayaran boleh dilakukan secara online dan juga cod.


Jangan lupa hubungi Azie yer.


Carian Berkaitan : Pengedar Shaklee Damansara Perdana, Pengedar Shaklee Damansara Damai, Pengedar Shaklee Ampang Dan Kawasan Sekitar,   Cara Atasi Rambut Gugur dan Kelemumur untuk wanita bertudung, Cara Atasi Keputihan,   Hilangkan Jerawat CepatPengedar Shaklee Kuala LumpurPengedar Shaklee DamansaraPengedar Shaklee KepongPengedar Shaklee Sungai Buloh Dan Kawasan Sekitar, Pengedar Shaklee Sri Damansara, Pengedar Shaklee Damansara Kim, Pengedar Shaklee Bandar Baru Sungai Buloh, Pengedar Shaklee MRT Sungai Buloh, Pengedar Shaklee Komuter Sungai Buloh, Pengedar Shaklee Komuter Kepong Sentral, Pengedar Shaklee Giant Kota Damansara, Pengedar Shaklee One Utama, Pengedar Shaklee Bandar Sungai Buloh, Pengedar Shaklee Gombak, Pengedar Shaklee Taman Melati, Pengedar Shaklee Setapak, Pengedar Shaklee Ampang, Pengedar Shaklee KLCC, Pengedar Shaklee Jalan Tun Razak, Pengedar Shaklee Manjalara, Pengedar Shaklee Kepong, Pengedar Shaklee Paya Jaras, Pengedar Shaklee Segambut.



                                                             



Comments

  1. Shaklee is the best..saya setia dgn shaklee

    ReplyDelete
  2. Terima kasih puan yusni kerana jadi pengguna setia.

    ReplyDelete
  3. Dah lama saya cari ubat jeragat yg betul2 berkesan..sebelum ni sy ada ambil produk ni..tapi sy tak konsisten..saya harap puan azie dapat bantu bagi konsultasi pd saya utk betul2 hilangkan jeragat saya ni.Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sis, boleh wasap saya ke 016-3524104. Inshaallah saya akan berikan cara makan yang sesuai dan cepat untuk pulihkan jeragat sis.

      Delete
  4. Dulu saya pon ssh sgt nk cuba suppliment ni..takod slh pilih. Tp sejak try Shaklee mmg xcr lain dh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cik hayati sebab memilih shaklee sebagai supplement pilihan.

      Delete
  5. Saya dah order, alhamdulillah puas hati dengan servis puan azie 😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih puan amizah order. Alhamdulillah berpuas hati dengan service akak. Boleh komen juga untuk baiki mana- mana yang kurang.

      Delete
  6. Saya memang mencari pengedar area sini yang boleh cod. Ready stok ke puan ? Puan boleh konsult tak kalau saya nak tanya pape ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih puan Norfaziela berminat, memang kebanyakan vitamin ada ready stok. Saya boleh cod dan boleh konsult puan dengan pengalaman hampir 4 tahun menjadi pengedar dan pengguna juga.

      Delete
  7. Tahun ni dah setahun lebih saya jd pengguna shaklee dgn Puan Azie. Sangkaan saya pd mulanya smua produk Shaklee ni mahal. Sbnrnya tidak... Trima kaseh Azie sbb tak prnah jemu melayan setiap prtanyaan akak dr mula jd pembeli & hingga saat ini masih kekal sbg pengguna shaklee. Sgt puas hati dgn servis yg Azie berikan dlm usaha memastikan setiap customer betul betul faham tatacara pengambilan produk serta kesan nya. Keep up the good work, adik... Moga trus success...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak dilla juga sudah menjadi pelanggan setia shaklee. Sebarang pertanyaan pastinya saya cuba berikan jawapan yang terbaik. Pelanggan merupakan cikgu terbaik saya.

      Delete
  8. Kak boleh bantu saya hilangkan parut jerawat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cik Haslinda berminat. Boleh wasap akak di 0163524104. Akak akan bantu konsult adik sebaik mungkin.

      Delete
  9. Puan, saya tinggal di Johor. Macamana saya nak dapatkan produk ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ke Johor, saya akan pos. Tapi paling penting, puan dapat konsultansi berterusan dari saya sebab saya bukan sekadar jual malah konsult sampai jadi.

      Delete
  10. Saya nak tanya
    produk yg paling sesuai untuk saya ambil masa berpantang CZer. Ini anak no. 3 boleh bagi cadangan dan macam mana saya nak dapatkan . Saya tinggal di damansara Damai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk set pantang czer, puan boleh guna set berpantang shaklee. Tapi biasanya memang dos yang diambil lebih banyak dari bersalin normal. Puan boleh wasap terus saya di 0163524104. Damansara damai dekat je, saya boleh cod terus kepada puan.

      Delete
  11. Memang Servis Yang terbaik Dari puan aziah 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih puan fadlina menjadi pelanggan setia sekarang. 😊

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish