Set Jagaan Kulit Untuk Kulit Berjerawat, Berminyak dan Berjeragat Dengan Youth


Mencari set jagaan kulit untuk kulit berjerawat, berminyak dan berjeragat? Shaklee menawarkan Set Jagaan Kulit Youth mengikut keperluan pengguna.

Kami telah menjalankan 57 tahun penyelidikan saintifik untuk membangunkan sistem penjagaan kulit yang paling maju dan terbukti selamat. Kunci untuk kesihatan kulit yang kelihatan berseri adalah nutrisi. Lebih penting lagi adalah nutrisi yang betul, dengan jumlah yang betul dan dalam bentuk yang betul untuk kulit anda.

Perbezaan Shaklee


Youth merupakan Vital Repair + kompleks eksklusif, gabungan sinergistik tujuh nutrisi antioksidan yang ditargetkan yang menghasilkan hasil yang jauh lebih besar dari jumlah setiap nutrisi yang terbentuk.


set youth

Formula Youth tidak mengandungi 1500 bahan kimia termasuk:

1) paraben
2) sodium lauryl sulfat atau sodium laureth sulfat
3) proplene glycol
4) Animal products or by-products
5) Mineral oils or petrolatum
6) FD&C or DC dyes
7) Phthalates
8) Dioxane
9) Benzofenon
10) Sebatian ammonium Kuartener

Kelebihan Youth ialah :

1) berasaskan Vitamin
2) setiap produk telah dipatenkan – ada 8 paten
3) diuji oleh pakar dermatologist
4) tidak diuji kepada haiwan
5) PH seimbang


Set Jagaan Kulit Youth


pencuci muka youth

1) Luminous Gel Oil Cleanser

Membersihkan dengan lembut tanpa pengeringan. Menggabungkan campuran vitamin dan polifenol serta alga.

Melarutkan kotoran, pembentukan bahan cemar , mengekalkan minyak semula jadi kulit, menjadikan kulit licin, seimbang dan bercahaya.

Melembutkan emolien serta tahap tambahan yang diperkaya oleh  vitamin E. formula berkrim ini mempunyai pH seimbang dan hypoallergenic.

toner youth


2) Perfecting Skin Toner 

Menyegarkan dan hidrat. Membebaskan kulit dari sel-sel kusam dan radikal bebas.

Melegakan dan menghaluskan kulit. Formula bebas alkohol, secara klinikal yang terbukti diserap dengan ekstrak Muscadine Grape Extract dan Ekstrak Alga Hijau. Toner yang seimbang  dan pH ini meneutralkan tindak balas yang merosakkan yang dicetuskan oleh besi atau iron.

youth

3) Age Defence Moiturizer - SPF 50

Intensif pelembab sehingga 24 jam. Mengandungi pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB . Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.

Kelihatan licin dan menegangkan kulit, mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan, serta meningkatkan ketahanan kulit. Kaya dengan  krim hypoallergenic yang bebas minyak, memberikan manfaat pelembab mendalam yang bertahan sehingga 24 jam.

youth shaklee




4) Advanced Renewal Night Cream - Light

Mengandungi Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Ltou Japonicus serta anti oksida yang lain untuk menggalakkan proses pembaharuan sel ketika tidur. 

Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen membuatkan kulit kelihatan muda, licin dan cerah.


youth shaklee


5) Youth Activating Serum 

Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan pembaharuan sel. Serum Youth ini mengandungi campuran vitaamin, polifenol dan Youth Complex. Ia sangat-sangat berkesan pada peringkat pembaharuan sel lagi. 

Kulit lebih cepat kelihatan muda.

youth shaklee


6) Radiance C + E

Krim dalam kapsul comel ini mengandungi vitamin C dan E tulen yang membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran kedut halus.

Ia juga mengurangkan kehadirantompok usia, melicingkan tekstur kulit dan memperbaiku tona kulit secara keseluruhan. Untuk kesan yang terbaik, boleh gunakan bersama serum dan set lengkap.

Ianya adalah 100% tumbuh-tumbuhan dan diformulasi tanpa bahan pengawet.





Testimoni



youth shaklee






Cara Nak Dapatkan Youth Dan Cara Guna Berkesan?


Jangan lupa wasap azie di 0163524104 atau klik link Set Youth.

Comments

  1. Tq memperkenalkn esp pd sy.sejak sy mengamalkn esp smasa preggy ni,kurang skit rasa loya.selain esp baik utk ibu preggy,ia jgk adalah supplement terbaik utk bby di dlm kndungan..��

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama. saya juga pengamal esp tegar sejak 4 tahun lalu. jadi pastinya saya rekemen yang terbaik untuk pelanggan saya.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish