Cara Hilangkan Jeragat Secara Alami Tetapi Berkesan


Nak hilangkan jeragat? Tapi risaunya kalau produk jeragat tu beri mudarat pulak. Hurm.. Nak guna produk apa lagi? dah tak tau nak tepek apa kat muka ni. Apa kata cuba cara alami @ cara semulajadi pula?

Nak tau cara hilangkan jeragat tebal di muka? klik video di bawah.



Produk yang terdapat di pasaran selalunya menjanjikan masa pantas untuk pulih tetapi kebanyakan dari pelanggan saya sering memberitahu yang dah banyak cuba produk di pasaran tetapi tak berkesan. Malah ada yang menggunakan hampir semua produk di pasaran tapi tetap tak berkesan.

Sehingga akhirnya mereka beralah dan beralih kepada produk semulajadi ini. Tetapi asas penggunaan produk tetap sama juga. Malah penggunaan produk semulajadi ini lebih meyakinkan untuk hilangkan jeragat selama-lamanya.


Asas Pembentukan Jeragat

Jeragat timbul kerana beberapa sebab. Untuk cara hilangkan jeragat ni, selalunya saya akan cuba kenali dahulu punca jeragat anda. Nak kenal punca jeragat? Jom kita lihat punca jeragat yang selalunya anda lalui.

1) Cahaya Matahari

- Pendedahan cahaya matahari yang berlebihan kepada kulit. Yang selalu kena ni, mereka yang banyak bekerja di bawah cahaya matahari. Macam pesawah, petani, pekerja tapak pembinaan ataupun sesiapa yang selalu berada di bawah cahaya matahari dalam jangka masa lama setiap hari. Sel di bawah kulit terbakar dan rosak.

2) Penggunaan pil perancang

- Penggunaan pil perancang akan mengganggu hormon tubuh anda. Selain dari pil perancang, perubahan hormon seseorang juga dipengaruhi oleh stress, faktor umur dan juga cara hidup seseorang. Jangan stress tau, nanti jeragat semakin banyak.

3) Keturunan

- Faktor keturunan memberikan faktor besar kerana jeragat berpunca dari sel yang rosak. Bila kita lihat mak kita atau kakak kita ada jeragat, besar kemungkinan kita juga akan mendapat jeragat. Jeragat jenis ni agak susah nak rawat tetapi boleh hilang dengan vitamin tertentu.

Dengan segala punca di atas, semestinya saya mencadangkan pengambilan vitamin paling berkesan untuk anda. lebih berminat dengan skincare? Boleh klik Skincare Jeragat.

GLA Complex

-Ini merupakan vitamin wajib nak hilangkan jeragat. Kalau tak ambik GLA ni, besar kemungkinan juga tak dapat hilangkan jeragat.

- GLA mengandungi Vitamin E yang dapat menghalang cahaya matahari merosakkan kulit. Lebih dikenali juga sebagai sunblock dalaman.

- Selain dari itu, GLA mencerahkan jeragat dengan cepat.

- GLA menegangkan kulit, melicinkan kulit dan menjadikan kulit cerah berseri.

- Paling best ialah, GLA ini boleh dijadikan masker. Macam mana tu? Wajib beli dari saya.

Vitamin C Sustained

- Pengambilan vitamin C Sustained sangat berbeza dari produk vitamin c lain kerana jangka hayatnya boleh bertahan 5 jam dalam badan.

- Vitamin C ini juga merangsang pertumbuhan kolagen dalam tubuh kita. Tak rugi ambik kolagen ni tau.

- Pengambilan vitamin C berterusan menyekat pembentukkan jeragat baru.

- Ia juga melawan radikal bebas yang boleh memburukkan lagi masalah jeragat.

Energizing Soy Protein

- Pengambilan ESP berterusan dapat menjadikan kulit lebih muda.

- Protin merupakan makanan sel baru untuk menggantikan sel yang rosak akibat jeragat.

- Protin soya ini juga mencerahkan kulit.

Heblax

- Merangsang proses pembersihan dalam usus yang berkerak.

- Bila usus bersih, vitamin dapat diserap sepenuhnya oleh tubuh dengan lebih cepat.

Pakar Jeragat


Selalunya yang hubungi saya memang pangkat mak-mak dan kakak-kakak saya. Jadi sememangnya saya cuba konsult sehabis baik untuk mereka dapatkan kesan terbaik dari produk. Kesan seawal 2 minggu dapat dilihat pada kulit yang tidak begitu bermasalah.

Order / Pertanyaan

Nak maklumat lanjut? Hubungi saya di 0163524104 atau klik " Set Jeragat "

Nak buat pembelian online? Klik order.



Salam Sayang

SID : 1025553
COD : Damansara, Bandar Sri Damansara, Manjalara, Kepong, Sungai Buloh, Kota Damansara dan kawasan sekitar.





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish