Cara Menghilangkan Keputihan Dan Bau – Hindari Bau Ikan Masin Dari Bahagian Intim


Mencari cara menghilangkan keputihan dan bau? Keputihan bukan saja buatkan kita tak selesa malah bau yang ditimbulkan juga membuatkan ramai yang hilang keyakinan diri. Pada yang dah berkahwin tu, pastinya malu dengan suami.



cara-atasi-keputihan






“Malunya akak pada suami sebab keputihan berbau ikan masin. Paling tak tahan bila ia keluar ketika berhubungan dengan suami. Sehinggala akak gunakan set keputihan ni yang buatkan tiada lagi keputihan dan bau ikan masinpun dah takde. Suamipun puji perubahan tu”.

- Puan Fadila

Keputihan merupakan sesuatu yang normal. Tetapi apabila ada jangkitan dan kuman pada rahim akan membuatkan keputihan menjadi tak normal dan juga membuatkan kita tak selesa. Kita sendiri akan merasa sering basah dan mengesan bau yang tak enak. Biarpun kadang-kadang baunya tidak kuat sehingga orang lain perasan tapi ia tetap menghilangkan keyakinan diri.


cara-atasi-keputihan

Apa penyelesaian yang puan lakukan sekarang?


Rela menukar panty liner setiap jam untuk mengelakkan rasa basah? Sangat leceh. Yang paling was-was bila nak solat. Eh, sah ke solat bila panty basah ni?

Jangan tunggu lagi. penyelesaian dah ada di depan mata. Nak tunggu sampai yang kat dalam tu bertambah teruk baunya? Ouch.. ngeri..
cara-atasi-keputihan

Cara atasi keputihan yang perlu puan tau.


1) Amalkan pemakanan yang beralkali untuk neutralkan asid dalam badan. Elakkan makanan yang berasid atau masam kerana ia akan membuatkan keputihan bertambah banyak.

2) Gunakan seluar dalam yang menyerap peluh. Ia akan membuatkan bahagian faraj sentiasa kering. Pastikan juga saiz seluar dalam ataupun seluar luar puan tidak terlalu ketat bagi memberikan sedikit pengudaraan kepada bahagian sulit.

3) Penggunaan cecair pembersih vagina akan mematikan bakteria baik di bahagian intim. Bakteria ini yang melindungi dari jangkitan kuman.

4) Hindari makanan yang berlemak dan berminyak. Kandungan lemak dan minyak yang tinggi membuatkan asid terhalang untuk diuraikan.

 Apa Yang Puan Perlukan Sebagai Bantuan?

cara-atasi-keputihan

1) Vivix


Segala masalah kesihatan anda berpunca daripada satu sel yang rosak. Bila satu sel rosak dan tidak dirawat, ia akan merebak ke sel-sel yang lain.

Ia menyebabkan sel tidak dapat berfungsi dengan baik. jadi masalah keputihan teruk akan berlaku. Kandungan buah anggur juga sememangnya terkenal untuk melawan virus dan bakteria penyebab keputihan.

Apa fungsi Vivix?

Vivix berfungsi untuk merawat dan menjaga sel yang menyebabkan masalah keputihan. Vivix mempunyai antioksidan yang paling tinggi untuk merawat dan menjaga sel.


cara-atasi-keputihan

2) Alfalfa Complex ( Perapat Wanita)


✔ Mengurangkan rasa gatal akibat jangkitan dengan cepat.

✔ Menghilangkan bau busuk pada faraj.

✔ Membuang toksik dalam tubuh.

✔ Tubuh lebih kuat melawan jangkitan kuman.

cara-atasi-keputihan


3) Garlic Complex ( Anti-biotik Semulajadi)


✔ Menghalang jangkitan kuman dan kulat pada faraj.

Menghilangkan keputihan dengan cepat.

✔ Mengimbangi tahap gula pesakit diabetes dan mengurangkan keputihan.


cara-atasi-keputihan

4) Sustained Release Vita C ( Meningkatkan Antibodi)


✔ Meningkatkan sistem imun.

✔ Membantu sel darah putih melawan bakteria dan kuman.

✔ Menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom kegatalan.
cara-atasi-keputihan


5) Pencuci Basic H

Ramai yang suka menggunakan pencuci atau sabun kerana lebih yakin dengan tahap kebersihan apabila menggunakan sabun. Namun begitu, pencuci bahagian intim tidak sesuai dengan produk berkimia tinggi kerana akan menghilangkan bakteria baik di kawasan tersebut. 

Gunakan pencuci Basic H yang diasaskan dari ekstrak jagung dan kelapa. Basic H ini tidak bertoksik, tanpa pewangi, tidak mempunyai klorin dan PH yang seimbang untuk semua kegunaan pembersihan. Nak yakin lebih selamat lagi? Botol yang digunakan juga organik bagi memelihara keselamatannya.


Testimoni

cara-atasi-keputihan
Bukan saja keputihan yang keluar, malah masalah gatal juga menghantui. tak mungkinla nak menggaru di bahagian situ, lebih-lebih lagi di tempat orang ramai. Alhamdulillah dengan konsisten set keputihan ni buatkan masalah cik Alin semakin pulih.

cara-atasi-keputihan
Bau ikan masin depan suami? pastinya memalukan. Alhamdulillah, mujur bertemu dengan set keputihan ni cepat. Sekarang ni cik abang tersenyum lebar jer. Puan Fadila sangat berpuas hati.

cara-atasi-keputihan
Cik Ifa rasa ragu-ragu setiap kali hendak solat. Was-was mungkin sebab keputihan yang banyak itu membasahkan pakaian dalam. Setelah mengambil set keputihan ni, hilang segala was-was tu dan dapat beribadat dengan penuh keyakinan.

Kenapa Perlu Dapatkan Set Ini Dari Azie?


Saya telah mengamalkan set keputihan ini lebih dari 4 tahun dan sememangnya faham dengan masalah wanita yang ada keputihan ni. Oleh itu jangan terlewat untuk merawat masalah keputihan puan.

Jangan lupa hubungi Azie di 016-3524104.

Order / Pertanyaan


Untuk keselamatan rahim puan, dapatkan penawar hari ni. Hubungi Azie hari ini juga. Contact 0163524104

Atau

Dapatkan set keputihan ini dengan pembelian kad debit/ kredit dengan klik Esell.
  
P/S : Jangan lupa hubungi saya selepas membuat pembelian online untuk mendapatkan cara makan yang betul dan berkesan.

salam sayang.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kepong Sentral, Segambut, Bandar Sungai Buloh dan kawasan sekitar.

Carian Berkaitan :

1) Cara atasi keputihan dengan cepat - Kembalikan faraj pada keadaan asal.
2) Cara atasi keputihan atau jangkitan vagina ketika hamil.
3) 75% wanita mengalami masalah keputihan. Bagaimana nak buat ?

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish