Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish


Nak kulit cantik? Amalkan omega guard sekarang! Pilihan terbaik pastinya Omega Guard Shaklee yang kaya dengan Omega 3 yang membuatkan kulit cantik dan pinkish. Manfaat minyak ikan dapt diserap sepenuhnya.





Kulit yang tidak mendapat air yang cukup mudah kering dan kelihatan kusam kerana permukaan kulit menjadi kasar. Ia akhirnya retak atau pecah. Walaupun tidak semuanya kelihatan dengan mata kasar, kulit pastinya kelihatan kusam dan kering.

Baik kulit berminyak, normal ataupun kering. Semuanya perlukan cukup air untuk kelembapan kulit bertahan lebih lama. Omega 3 akan membuatkan kulit jadi lebih lembap dan cerah dengan lebih lembut. Asid lemak Omega 3 dapat bertindak sebagai pelembap dari dalam kulit.





Omega Guard Shaklee


Omega 3 yang terdapat dalam kandungan Omega Guard Shaklee merupakan asid lemak yang boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, melicinkan kulit dan kemerah-merahan. Omega 3 tidah dapat dihasilkan oleh badan kita.

Oleh itu, ia perlu didapati melalui makanan. Omega 3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega 3 di dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 1000mg dalam setiap kapsul.



Bukan itu saja, ianya sangat tulen kerana telah di ekstrak dari bahan yang berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dan lain-lain lagi. jadi boleh dikatakan ianya sangat bersih dari bendansing ini.Boleh tengok dari kilauan shining di bawah cahaya lampu setiap omega tersebut.

Macam mana minyak ikan omega ini ada begitu banyak bahan berbahaya? Kebanyakan ikan di laut dalam biasanya terdedah kepada pencemaran ini apabila mereka hidup di kawasan lautan yang banyak kapal karam dan bahan –bahan kain di habitat mereka. Secara tak langsung pasti ada serapan kepada ikan tersebut.

Sebab itula ia disuling dengan teknologi yang sangat moden dan canggih untuk memasarkan yang terbaik kepada pelanggan. Secara tidak langsung kita juga mengetahui yang ikan laut dalam yang dimasak segar juga mengandungi bahan berbahaya ini. Sebab itu biasanya kita tidak digalakkan makan ikan laut dalam ini selalu.

Tetapi Omega Guard Shaklee? Boleh dimakan setiap hari.

Testimoni

omega-bagi-kulit-cantik
Pengguna Omega, Puan Ani repeat 3 botol omega bila sangat teruja dengan kesan omega ini.

Dapatkan Omega Guard Shaklee Hari Ini!

Promosi Omega Guard Shaklee sedang berlangsung dari 1 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Pembelian 5 botol Omega Guard Shaklee akan mendapat voucher bernilai rm60.

Nak dapatkan Omega Guard hari ini?

Segera hubungi Azie di talian 0163524104 untuk pertanyaan dan order.

Atau

Nak gunakan kad debit/ kredit ? Klik Esell untuk pembelian 1 botol omega. Untuk Omega Guard Promosi, klik Esell Omega Promo.

Hubungi Azie untuk maklumat lanjut.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh, Manjalara, Gombak, Ampang, TTDI, Bandar Utama dan kawasan sekitar.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu