Masker Youth Untuk Detox Kulit Dan Mengembalikan Seri Wajah.

Penggunaan masker sangat sinonim dengan kecantikan. Malah orang zaman dulu menggunakan masker dari bahan semulajadi seperti kunyit, putih telur, timun, tomato mahupun tepung beras (bedak sejuk).

Lupakan dulu masker kunyit, masker yogurt, masker telur, masker timun dan masker timun. Jom rasai sendiri pengalaman dengan masker keluaran terbaru Youth ini.

masker semulajadi.
kredit to Mingguan Wanita.com


Sejauh mana pemakaian masker bahan semulajadi ini berkesan? Beberapa perbezaan menjadi ukuran keberkesanan produk menggunakan masker semulajadi.

1. Kualiti Masker semulajadi sekarang berkurangan dengan banyaknya pencemaran terjadi kepada tumbuhan.

2. Tidak ramai yang sanggup untuk menyediakan masker semulajadi yang remeh seperti kunyit yang boleh mengakibatkan kesan kunyit kekuningan beberapa lama.

3. Lambakan produk skincare cepat menjadikan masker semulajadi semakin ketinggalan.



Jom manfaatkan kembali masker semulajadi beserta dengan teknologi Youth. Produk-produk ini menawarkan solusi yang khusus dan lengkap untuk mengatasi setiap masalah kulit anda.

Berkesan dan selamat, ianya berfungsi dengan produk semulajadi Youth yang lain secara bertenaga untuk hasilkan kulit yang hebat!

Nak lihat Azie guna masker Youth ni? klik video sampai habis yer.




Ada 2 jenis masker dan berlainan fungsi.


masker semulajadi



1.Youth Purifying Clay Mask (Untuk detox dan membersihkan kulit)

- menyahkan toksin dan membersihkan kulit dengan campuran tiga tanah liat yang kaya dengn mineral. Dihasilkan daripada serbuk arang halus dan abu gunung berapi Pulau Jeju yang bersih di lautan pasifik.

- masker akan menyerap dan menyingkirkan bahan pencemaran, kekotoran dan sebum berlebihan pada kulit. Ia bertujuan untuk membantu meminimumkan penampilan liang pori dan semestinya kulit lebih licin.
masker semulajadi

2. Youth Hydrating Gel Mask ( Untuk mengembalikan seri wajah)

- melega dan menyegarkan kulit. Menambahkan seri wajah.

- melembapkan kulit dengan asid hialuronik,jus daun aloe dan gabungan pelbagai herba seperti centalla asiatica dan ekstrak chamomile.

Testimoni



masker semulajadi



masker semulajadi

Wajib Dapatkan Masker Youth.

Pengalaman sendiri menggunakan masker ini, muka rasa smooth dan lembut. Korang wajib dapatkan masker ni hari ini jugak. Macam mana nak dapatkan masker ni?

Cuma klik link di bawah.


Carian Berkaitan :

Masker Semulajadi, Masker untuk kulit kering, masker untuk kulit kusam, masker untuk kulit berminyak, masker untuk facial muka, masker untuk naikkan seri pengantin, 

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish