Lecehnya Buat Shaklee Ni. Nak Kena Maintain Je Setiap Bulan.

Bisnes Shaklee ni Multi Level Marketing, menguntungkan orang atas je. Kena paksa buat itu ini, tapi bisnes tak jadi pun. Ramai yang merungut begitu begini.

Sebenarnya para sahabat yang membaca, hidup ni pilihan. Lebih-lebih lagi dalam bisnes ni. Lain la kalau sahabat sekalian tu dibayar gaji atau kerja hakiki. Bos akan marah kalau tak buat kerja kan. 

Tetapi pendapat peribadi Azie sendiri, yang join team Azie. Kami sediakan guideline untuk anda buat bisnes. Anda bersedia untuk di guide sepenuhnya? Anda bersedia untuk kami ingatkan anda kenapa anda join group bisnes ni?

Seandainya bisnes ni bukan pilihan, kami tidak ada hak untuk memaksa. Wahai sahabat, Shaklee merupakan satu bisnes Multi Level yang sangat berbeza dengan produk lain.

Yang pertama, produk kesihatan kami terbaik di dunia. Dikaji ratusan kali sebelum dipasarkan. Produk ini didaftarkan sebagai jualan langsung untuk memberikan harga terbaik kepada pengguna dengan produk terbaik. 

Yang Kedua, orang atas takkan kaya pun kalau malas berusaha. Sebab ada point tertentu untuk stay sebagai orang di atas nun. Lagipun apa nak risau, rezeki orang masing-masing. Orang atas kita mungkin cuma dapat 5% komisen daripada jualan kita. Yang selalunya kita sendiri dapat 21%++. Kat sini sebagai umat Islam, kena fikir. Jangan dok dengki kat orangla, dapat banyak. Dia kerja lebih, dia dapat lebih.

Yang Ketiga, team Azie sendiri ada mentor yang akan guide secara berterusan. Di sini orang salah sangka. Katanya 'dipaksa' buat itu ini tapi tak jadi. Sebenarnya once sahabat dah berdaftar dengan team dan nak buat bisnes, ofcoz kami tentukan cara kami nak ajar anda. So, sahabat yang datang kepada kami dah bersetuju. Deal or no deal?

Ramai kata tak jadi, sama ada buat separuh jalan atau separuh hati. Tak buat sampai habis. Tapi ada ramai juga yang mendapat income 3 angka, 4 angka, 5 angka sebulan. Ohh. Boleh la dapat yer? Tak mustahil kan?

Bisnes dah betul, yang perlukan diperbetulkan adalah sikap kita kepada bisnes ni yang kita dah pilih.

Modal rm35 je guys.. What you expected? Work hard & work smart.. 

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish