Cara Putihkan Kulit Tanpa Merkuri – Selamat Dan Berkesan

cara cerahkan kulit



Bahan merkuri terhasil daripada alam semulajadi semasa berlakunya proses pembakaran bijih menjadi logam atau pembakaran hutan. Kebanyakan produk pemutih yang terdapat di pasaran sekarang mempunyai merkuri. Lama kelamaan ia boleh menyebabkan kanser dan ibu hamil yang telah mengambil makanan yang diserap merkuri boleh menyebabkan kecacatan janin. Ramai pengguna produk putihkan kulit tidak mengetahui produk mereka mengandungi merkuri yang tinggi. Sememangnya merkuri sangat merbahayakan. Bagaimana ingin mendapatkan produk putihkan kulit tanpa merkuri?


Untuk elakkan penggunaan bahan kimia, lebih baik kita gunakan produk asli kan? produk ini bukan sahaja mencantikkan kulit malah menjaga dalaman kita juga. Oleh sebab itu Azie mencadangkan 2 produk yang sangat menarik hati ini. Azie sendiri mengambil produk ini lebih dari 3 tahun. Apakah produk itu?


 1)SUSTAINED RELEASE VITAMIN C 500 MG

Sains pembebasan berterusan secara semula jadi vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap Tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin C ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg Bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita. Gabungan bioflavonoid bersama vitamin C menberikan kulit lebih cerah dah sekaligus putihkan kulit

Manfaat Utama Kepada Kulit

-Membentuk Kolagen –Vitamin C merangsang pembentukan kolagen . kolagen pula merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik.

- Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan Vitamin C menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering , ruam dan kulit kasar.

- Mencantikkan Kulit – Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

- Membaiki Insomnia – Ia memperbaiki insomnia, stress berkaitan masalah mental dan keresahan. Stress pun mengedutkan kulit. Sangat bahaya kan. stress ini datang secara tidak langsung, mungkin kita sendiri tidak menyedari yang diri kita ada stress.


2) ENERGIZING SOY PROTEIN

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan juga komponen utama dalam hormone manusia. Ia merangsang fungsi psikologi. Maka setiap organ kita memerlukan protein. Termasukla organ yang terbesar sekali iaitu kulit kita. Kekurangan protein boleh menyebabkan kelemahan dalam sistem imun, perubahan warna kulit, masalah lebihan air dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantutkan pertumbuhan masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya membawa kepada kegagalan fungsi organ. Untuk mendapatkan kulit cerah, semestinya protein perlu cukup. 


Manfaat Utama Kepada Kulit


-Awet muda – Asid Amino penting dalam pembinaan kulit yang lebih cerah. Selain itu pembinaan otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Rahsia awet muda, amalkan ESP kerap yer.

- Kulit Remaja – Merangsang pertumbuhan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

- Membaiki Pigmentasi – Sangat menarik ESP ini apabila mampu membaiki pigmentasi termasukla uban, kedutan dan kesan tua.semestinya ia juga putihkan kulit.


Kenapa Azie suka menggunakan kedua produk ini untuk putihkan kulit dan sekaligus menjaga kesihatan ? Ini kerana nilai organik yang ada pada kedua produk ini. Mungkin ada sesetengah orang suka mengambil jalan mudah untuk putihkan kulit seperti menggunakan produk yang mengandungi merkuri ataupun menggunakan injection. tetapi selepas itu mereka akan menderita dengan masalah kulit yang bertambah teruk. Bukankah itu lebih menyakitkan?

Sebab itu Azie sangat suka mencadangkan menggunakan kedua produk ini. Berkesan dan selamat.

Nak dapatkan kedua produk putihkan kulit ini? Jangan lupa pm Azie yer di 016-3524104. 

Jangan segan –segan yer.

Cod Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Damansara Damai, Kepong, Manjalara.

TESTIMONI


cara cerahkan kulit
set kombo sunburn


lelaki pun makan vitamin C



Azie dan kakak ipar pun amalkan vit c dan esp

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish