Garlic Shaklee - Antibiotik Semulajadi Dan Antikulat

Perbezaan Garlic Shaklee

Dibuat dari bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California , USA .
Dihasilkan secara aktif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif ( tidak semua garlic tablet di pasaran mengandungi Allicin aktif) . DWI teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic . Perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint) . Ia mengandungi Pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulin yang menyamai 2 ulas garlic segar.
 Manfaat Utama : 

Mengandungi Spearmint - tingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.

Antibiotik Yang Selamat dan Semulajadi -Garlic antibiotic semula jadi. ia selamat untuk jangka masa yang panjang untuk mempertingkatkan system imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman dan virus.

Menghalang alergik - menghalang penyakit berkaitan system imun seperti hidung yang sensitif , sinus, alergik, asthma dan hepatitis .

Meningkatkan Sistem Penghadaman - Formula uniknya mampu mengahalang masalah seperti kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman.

Detoksifikasi - mampu mengeluarkan raksa dengan pantas. raksa, plumbum dan kadminum merupakan logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah, garlic mampu menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.

Mengurangkan kolestrol - menurunkan kolestrol, melindungi jantung, mengurangkan bekuan darah, melindungi jantung, menghalang strok dan penyakit koronori.

Mencegah kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan yang boleh mengakibatkan kanser (nitrosamine)

Menstabilkan Glokus - menolong menstabilkan glukos di dalam badan.
   
ASAL BAU GARLIC ?

Garlic mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti oksidan dan anti kanser. Ini merupakan bau asal Garlic.

ANDA INGINKAN GARLIC?

HUBUNGI SAYA DI TALIAN 016-3524104

SALAM SAYANG.

SID - 1025553
COD - Bandar Sri Damansara, Kepong, Kota Damansara, Kuala Lumpur Sentral Dan Sekitar. Pos Ke seluruh Malaysia.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish