Cara Atasi Jeragat Dengan Esp

Bagaimana Energizing Soy Protein boleh merawat Jeragat?


Kulit wajah paling banyak terdedah kepada cahaya matahari. Kulit wajah kita nipis berbanding kulit di bahagian lain. Jom kita lihat punca yang boleh akibatkan jeragat.  



haziea83.blogspot.com


1) Pendedahan Terus Kepada Cahaya Matahari.


Pendedahan lama di bawah matahari akan menyebabkan sel kulit mati dan terbentukla jeragat akibat sel- sel mati itu. Kulit muka kita lebih nipis berbanding dengan kulit di bahagian lain. Untuk melindungi dan memastikan kesihatan kulit muka, krim yang SPF > 30 diperlukan. Selain mendapat cahaya matahari secara terus, sinar UV yang masuk ke dalam rumah melalui tingkap juga memberi kesan kepada kulit kita.


2) Perubahan Hormon.


Perubahan hormon akan mempengaruhi struktur keanjalan kulit. Dalam keadaan itu, keanjalan kulit akan semakin kurang elastik. Tidak kelihatan tegang apabila meningkat usia kerana setelah melalui beberapa fasa perubahan hormon dari peringkat awal remaja ke dewasa. Apabila berumur 30 tahun ke atas, kolagen sudah tidak dikeluarkan oleh tubuh. Oleh itu protin masih mengandungi kolagen yang terbaik membantu kulit anda.


3) Reaksi Kepada Ubat-Ubatan.


Pengambilan ubat-ubatan sintetik dalam jangka masa yang panjang secara tak langsung juga membuatkan kulit menerima kesan. Fungsi kulit ini sebenarnya terlalu besar kerana organ yang paling besar manusia ialah kulit. sebarang pencemaran udara, kimia, bakteria dan persekitaran yang tidak terkira. selain dari itu, kulit mempunyai kelenjar peluh .

haziea83.blogspot.com


APAKAH ENERGIZING SOY PROTEIN?

Produk ESP ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh manusia. Ia diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Manakala kandungan G.I. (Indeks Glisamik) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai untuk pesakit kencing manis.


Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tidak mempunyai kelestrol, tiada asid Urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


BAGAIMANAKAH ESP DAPAT MEMBANTU MASALAH JERAGAT ?

  • Awet Muda - Kandungan Asid Amino penting untuk membina lotot, kuku, rambut, kulit, darah, organ, kulit dan gland. pengambilan yang kerap kunci kepada awet muda.
  • Baik Untuk Hormon - Kandungannya kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.

  • Kulit Remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

  • Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi , kedutan dan kesan tua.



haziea83.blogspot.com



BERMINAT NAK DAPATKAN ESP?



Cepat-cepat whatsapp Azie sekarang di 016-3524104 . ataupun boleh beli secara online di link ini (di sini)


P/S ; COD KE SEKITAR KUALA LUMPUR SENTRAL, BANDAR SRI DAMANSARA, KEPONG, MANJALARA, BANDAR SUNGAI BULOH DAN KAWASAN TERDEKAT.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish