Cara Atasi Masalah Kulit Kusam Dan Tidak Sihat Dengan ESP

CARA ATASI MASALAH KULIT KUSAM DAN TIDAK SIHAT DENGAN ESP


Adakah kulit  anda membayangkan tentang diri anda seperti yang anda idamkan ? adakah ia membayangkan diri anda sebagai seorang wanita yang sihat dan menarik yang menjaga badan dengan rapi? Ataupun sebaliknya kulit kasar, kering atau lendut itu seakan-akan memberikan tanggapan bahawa anda kurang berminat menjaga kecantikan diri ?


haziea83.blogspot.com


Kulit terdiri dari 2 lapisan. Lapisan pertama yang anda dapat lihat dan rasa ialah epidermis. Manakala lapisan dermis yang merupakan lapisan di bawah epidermis. Bahagian dermis mengandungi hujungan saraf, saluran darah, kelenjar peluh dan kelenjar minyak. Ia merupakan bahagian yang sentiasa menghasilkan sel-sel kulit



BERAPA BESARKAH ORGAN KULIT ?


Kulit merupakan organ terbesar di badan kita. Jika ia dipanjangkan, bidangnya kira-kira sebesar 18 kaki persegi. Ini bermaksud begitu banyak sel kulit yang harus digantikan dan dipelihara.


Kebanyakan orang melihat kulit sebagai organ pasif  tetapi sebenarnya kulit merupakan organ yang , sangat sibuk . Apa yang kelihatan itu menceritakan apa yang tersirat pada keseluruhan badan. Banyak penyakit telah menjelma pada kulit sebelum anda benar-benar merasa sakit. Kulit yang pucat barangkali disebabkan kekurangan zat besi.


APAKAH YANG MEROSAKKAN KULIT


Sememangnya kita tau kesan buruk matahari kepada kulit kita. Ia menyebabkan kulit kita kelihatan tua sebelum tua, berkedut, kering, berbintik dan kasar. Jangan risau, nutrisi penting seperti protin ESP boleh membantu mengurangkan dan memulihkan kerosakan matahari. Langkah terbaik ialah mengelak matahari atau dengan menggunakan pelindung matahari.


Selain dari itu, kerosakan kulit juga dari asap rokok. Bahan toksin ini menguzurkankulitdan menyebabkan kurang elastic. Kedut juga terbentuk awal dan kulit kita akan menyerupai warna tembakau. Mesti tak mahu kan ? Mungkin asap rokok itu dari anda sendira mahupun selalu berada di kalangan perokok.


Bahan lain yang boleh menyebabkan kerosakan kulit ialah lebihan kefein, alcohol dan juga ubat-ubatan. Toksin perindustrian, ekzos kereta dan toksin air juga boleh menjejaskan kulit dengan teruk.



haziea83.blogspot.com


BAGAIMANAKAH ESP DAPAT MEMBANTU KULIT?



ESP kaya dengan 20 jenis asid amino yag penting untuk membina kulit yang cantik dah elastic. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Kulit licin dan kental bergantung kepada protin berkualiti tinggi. Protin mengukuh dan menegangkan kulit kerana ia mengandungi banyak gentian elastik yang menjadikan kulit kental. Seringkali setelah kehilangan berat badan yang banyak akibat proses diet, kulit akan kelihatan lendut  sedikit. Jadi langkah terbaik membaiki ketegangan kulit ialah protin. Produk protin seperti ESP ini adalah asas kepada kita. Tanpa protin, nutrien yang lain tidak akan berkesan.


Nak kulit remaja ? ESP meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.


TESTIMONI

haziea83.blogspot.com



BAGAIMANA NAK DAPATKAN ESP DENGAN CEPAT ?


Berminat nak dapatkan ESP anda segera? Cepat-cepat whatsapp Azie yer. Boleh juga boleh buat pembelian online di link ini .



p/s : COD SEKITAR BANDAR SUNGAI BULOH, BANDAR SRI DAMANSARA, KUALA LUMPUR SENTRAL, KEPONG, MANJALARA DAN KAWASAN SEKITARNYA.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish