Pengalaman Mulakan Bisnes Shaklee Dari Asas Sebelum Berjaya.



Macam mana Azie start bisnes ni? 

Jom tengok video ini dulu.



Bermula dari makan produk dahulu, Azie rasa nak share dengan orang ramai. Azie ni memang suka share kalau ia memberi manfaat pada orang. Ai is makcik bawang yang suka membawang yang baik- baik saja tau!

Bila dapat manfaat dari produk, Azie pun kongsikan dengan kawan-kawan dan famili. Makan produk ni jadi macam ni. Kesan dia macam ni. Sebelum Azie gunakan produk Shaklee, ada juga ambik produk lain tapi ntah kenapa Azie rasa macam produk tu tak memuaskan hati.



Bila makan produk ni rasa sangat bertenaga tapi bila sehari je miss, terus rasa lembik badan. Aishh risau dengan kandungannya. Sebab kita tau banyak produk sekarang yang memberi mudarat pada jangka masa panjang.

Alhamdulillah, itula asas bisnes. Sharing dengan kawan-kawan. Akhirnya Azie nekad nak jadikan ia sebagai kerjaya tetap untuk lebih memberikan manfaat pada orang lain.

Selain dari produk yang sangat berkualiti, ianya memberikan pulangan yang berbaloi sebagai agent.
Mungkin ada anda di luar sana yang nak mulakan bisnes dan berkira-kira untuk ada produk sendiri. Anda kena fikir baik-baik. Adakah produk aku ni betul-betul bagus dan beri manfaat pada orang ramai?

Adakah produk aku ni dikaji secara saintifik dan tidak akan merosakkan buah pinggang orang lain? Sanggupkah aku menanggung dosa akibat berikan mudarat pada orang lain? Haaaa.. banyak yang perlu difikirkan.

Tapi kalau anda rasa nak tau apa yang Azie mulakan dengan Shaklee, boleh klik link 


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish