Cara Atasi Boroi Di Kalangan Lelaki Moden Masa Kini


Boroi? Bagaimana nak dapatkan perut yang kempis dan kemas? Ia bukan saja menambah keyakinan malah mencerminkan kesihatan pemilik tubuh tersebut. Maka tidak hairanlah ramai lelaki berusaha untuk mengekalkan perut yang kempis dan kemas, walaupun kebanyakannya gagal.



‘ Saya dan guna pelbagai produk mahal yang banyak iklan kat tv tu tapi perut boroi saya masih lagi begini. Bagaimana nak buat? Risau juga jika terdapat penyakit nanti.’

- En. Nizam

‘ Sejak gunakan set kempis perut ni, dah mula rata perut saya. Paling best pastinya perut boroi dah hilang’.

-En. Razif



Kajian membuktikan yang lelaki mempunyai tumpuan lemak di kawasan perut lebih berisiko terkena penyakit diabetes, angin ahmar dan jantung. Serangan jantung boleh datang tiba-tiba tanpa banyak petunjuk. Kes kematian akibat serangan jantung juga semakin meningkat.

Tapi sebelum kita menilai kegemukan dan beberapa penyakit berbahaya, seharusnya kaum lelaki mengambil inisiatif dengan melakukan ujian BMI (indeks jisim tubuh) pada diri sendiri. Ia menentukan tahap kegemukan seseorang. Paling mudah masa kini apabila anda pergi ke pusat perubatan terpilih, boleh menimbang berat dengan penimbang KARADA.



Apakah KARADA ?

KARADA merupakan satu penimbang yang boleh mengukur ketumpatan badan anda, berapa berat otot, lemak dan juga akan menunjukkan bahagian badan yang bermasalah. Biasanya bila anda berperut boroi, lengan, paha, betis dan punggung juga akan turut mempunyai berat berlebihan. Penimbang ini secara tepat akan membuat pengukuran.



Faktor Yang Menyebabkan Buncit.

- Sudah pasti pemakanan yang tidak seimbang dan banyak mengambil makanan segara atau berlemak. Lemak ini tidak akan keluar dengan mudah bila masuk terlalu banyak dalam satu masa. Biasanya ia akan melekat di usus dan membuatkan usus membesar. Lama kelamaan akan terserlah lemak itu dengan bonjolan perut buncit.

- Kurangkan makanan berkarbohidrat tinggi seperti nasi putih, roti putih, kentang dan kuih muih yang tentunya berasaskan gandum. Ingat 3 pantang makanan ini iaitu gula, gandum dan lemak.

- Kurang bersenam membuatkan lemak terus kekal kerana tiada perpeluhan. Dan pastinya terus menimbun dalam badan. Lemak ini akan juga berisiko menyumbat saluran jantung dan pembuluh darah yang membuatkan risiko strok dan sakit jantung.

Pengambilan Vitamin Mampu Mengatasi Perut Boroi.





Omega Guard

- Omega Guard mencegah penyakit berkaitan saluran darah dan strok.

- Menjadikan tekanan darah tinggi lebih rendah dan berkepekatan darah normal.

- melincirkan saluran darah dan memastikan tiada saluran darah atau urat yang tersumbat.

- Membantu memecahkan lemak jahat dengan efektif dan mengekalkan lemak baik dalam badan.

- Membantu mengurangkan tekanan kerana kandungan EPA dan DHA boleh menstabilkan emosi.

Herblax

- Melancarkan pembersihan yang tersekat.

- Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan najis lama.

- Mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus.

- mengempiskan perut boroi.

Testimoni



Perlu Dapatkan Set Atasi Boroi Ini Cepat?


Untuk mengelakkan lebih banyak pengumpulan lemak di bahagian perut yang boleh mengundang banyak penyakit, dapatkan Set Atasi Boroi secepat mungkin. Jangan biarkan perut anda menjadi sarang penyakit.

Order/ Pertanyaan


Hubungi Azie segera di talian 0163524104 untuk membuat order atau pertanyaan.

Atau

Boleh membuat pembelian secara online dengan klik Esell

P/S : Hubungi Azie untuk dapatkan cara makan berkesan atasi perut boroi.

SID : 1025553


COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Manjalara, Ampang, Gombak, TTDI, Sungai Buloh dan kawasan sekitar. Pos semestinya ke seluruh Malaysia. 

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish