Produk Kempiskan Perut Buncit Biarpun Anda Berbadan Kurus


Mencari produk kempiskan perut boroi? Ia bukan saja berlaku kepada kaum lelaki malah kaum wanita juga. Perut menjadi medan utama penyimpanan makanan yang menghadamnya. Jika makanan yang kita  makan itu berminyak, ianya juga akan melekat pada usus.

Nak tau cara kempiskan perut dengan produk ni? wajib tengok video ni.




Kelihatan agak pelik juga ramai yang kelihatan kurus tetapi berperut buncit. Kalau wanita yang sudah berkahwin biasanya tak lekang dengan pertanyaan ada isi lagi ke? Ataupun dah berapa bulan. Lelaki juga mudah kelihatan berperut buncit apabila sudah berusia biarpun bahagian badan lain nampak kurus.

Selain dari pemakanan yang selalu menjadi punca buncit, cara pemakanan dan juga hormon memainkan peranan lebih-lebih lagi kalau anda perasan yang mereka yang semakin meningkat usia banyak mengalami masalah perut buncit ini. Selalunya masalah buncit akan terus berlarutan sehingga masalah juga ke bahagian lain seperti punggung, paha dan lengan.



Cara Atasi Masalah Perut Buncit


1) Amalkan petua orang lama yang tak minum air ketika makan. Minum air sekurangnya setengah jam selepas makan berat.

2) Kurangkan makan makanan yang berminyak dan berlemak. Jika ada ambik mengambilnya, boleh amalkan minum air suam selepas makan makanan berminyak dan berlemak.

3) Amalan mengambil makanan tambahan untuk pecahkan lemak sebelum makan, selepas makan dan baiki hormon bagi mengatasi masalah perut buncit.


Makanan Tambahan Untuk Atasi Masalah Perut Buncit


set-kurus-shaklee



1) Omega Guard (Omega 3)

- Omega Guard sememangnya pemecah lemak yang baik dan melancarkan saluran darah dari lemak dan kolesterol. Perlu diambil secara konsisten untuk memastikan keberkesanannya.

-Selain dari itu, Omega Guard membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos dan menopaus. Ia mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon.

set-kurus-shaklee
2) Gla Complex (Omega 6)

- Gla Complex membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita. Ia juga melambatkan menopaus dan juga membaiki masalah kelakian untuk hormon yang lebih baik.

- Ia juga menghalang komplikasi akibat kencing manis, meringankan kebas dan kesakitan akibat kencing manis. Gla Complex merendahkan kolesterol LDL dan menghalang penambahan berat badan secara berkesan.

set-kurus-shaklee
3) Herblax

- Herblax melancarkan najis lama yang tersekat dalam usus dan merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut.

- Membantu masalah sembelit yang selalu dialami oleh mereka yang berperut buncit dan sekaligus mengempiskan perut.

Testimoni

set-kurus-shaklee
Terpaksa beli seluar baru. Itu komen dari cik Za apabila mengamalkan Omega Guard dan kehilangan 8 kilo dalam masa hanya sebulan. 


set-kurus-shaklee
Cik Farzana hilang berat 1.5kg dalam masa seminggu sahaja. Peningkatan yang cepat juga kan. Anda taknak cuba ke?
set-kurus-dan-betulkan-hormon
Gabungan Gla dan Omega untuk anda yang ingin kurus dan betulkan hormon sekali.


Kenapa Perlu Dapatkan Set Kempis Perut Dari Azie Segera?


Nak kempiskan perut cepat? Lebih cepat anda dapatkan set ini, lebih cepat anda kurus tau. Paling penting, saya akan tunjukkan cara makan yang berkesan untuk dapatkan kembali bentuk badan yang anda inginkan. Pengalaman lebih dari 4 tahun menggunakan produk ini sendiri membuatkan saya yakin dengan memberikan konsultansi.

Order/ Pertanyaan


Nak tanya lebih lanjut? Jangan segan-segan untuk contact saya di 0163524104. Segala pertanyaan anda akan cuba saya jawab.

Atau,

Untuk memudahkan anda membuat order menggunakan kad kredit/ kad debit, boleh klik link Esell untuk membuat pembelian online.

p/s : jangan lupa hubungi saya di talian 0163524104 selepas membuat pembelian online untuk mendapatkan cara makan yang berkesan.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Manjalara, Kepong, Sungai Buloh, Ampang, TTDI, Kota Damansara dan sekitar Kuala Lumpur.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish