Hilangkan Bengkak Kaki Cepat Ketika Mengandung Dengan Vitamin


Nak hilangkan bengkak kaki cepat ketika mengandung? Pasti ramai yang mengalaminya. Ini termasukla saya sendiri yang sedang mengandung anak ke empat kini. Saya mengalaminya ketika memasuki minggu ke 35 kandungan.

Pada mulanya kandungan saya seperti biasa. Berat badan juga tidak naik banyak sepanjang mengandung. Jadi rasanya macam tiada masalah sangat. Sehingga masuk minggu ke 35 kandungan, kaki tiba-tiba membengkak. Jadi pergerakan menjadi agak terhad dengan kaki yang membengkak. Ia juga agak menyakitkan.

omega guard dan ostematrix
Biarpun ramai yang kata ianya normal tapi kalau semasa check up di klinik kesihatan, nurse sentiasa memerhatikan perkembangan bengkak tersebut. Mungkin perjalanan darah ke kaki tidak begitu baik biarpun berat badan tak naik banyak.

Saya terus ambil 3 caps Omega Guard. Sebelum tidur pula, saya sapu minyak di kaki serta memakai stoking. Alhamdulillah, bila bangun pagi esoknya, bengkak sudah hilang dan kaki juga kembali normal. Risau juga jika terpaksa menahan bengkak kaki ni sehingga bersalin kerana masih mengambil masa 5 minggu lagi sebelum tempoh masa bersalin.

Hebatkan omega? Pengalaman sendiri ni. Anda ada masalah yang sama? Boleh hubungi saya di 0163524104  untuk keterangan lanjut.




Kelebihan Omega Guard Yang Lain


Korang tau tak? Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling berkualiti di pasaran dengan harga yang sangat berbaloi. Lebih rendah tiga kali ganda dari harga pasaran. Kelebihan pada ibu mengandung dan bayi dalam kandungan pula ialah :

1- Mengandungi asid lemak Omega 3 yang sememangnya tidak dapat dihasilkan oleh badan. Oleh itu, asid lemak ini perlu diperolehi dari makanan. Banyak juga makanan yang mengandungi Omega 3 tetapi jika dari tumbuh-tumbuhan, ia tidak boleh menghasilkan DHA dan EPA.

2- DHA dan EPA adalah nutrien utama untuk perkembangan otak bayi, sistem saraf dan mata bayi. Ia sangat penting lebih-lebih lagi 3 bulan terakhir kandungan. Selain memberikan kebaikan kepada bayi dalam kandungan, ia memberikan kebaikan kepada ibu.

3- Di harap tiadala sindrom urat putus kepada si ibu dengan pengambilan Omega 3 yang mencukupi kerana biasanya ibu mudah dikaitkan dengan sindrom mudah lupa selepas melahirkan bayi. Rupa-rupanya ibu tak cukup Omega 3.

Tambahkan Dengan Kalsium Ostematrix

Pengambilan Kalsium Ostematrix merupakan kalsium paling lengkap. Pengambilan sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan,  dan juga masalah sakit urat. Ia melancarkan perjalanan darah.

Hasil gabungan sumber mineral semulajadi seperti kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron ternyata melengkapkan pil ini memberikan hasil terbaik.



omega-guard-dan-ostematrix

Testimoni


omega-guard-dan-ostematrix

omega-guard-dan-ostematrix


Kenapa Perlu Dapatkan Omega Guard Dari Azie ?


Nak dapatkan aturan makan minyak ikan untuk ibu hamil yang betul? Hubungi Azie segera. Penting untuk anda dapatkan supplement dari pengedar yang berpengalaman seperti Azie. Biasanya Azie akan konsult pelanggan Azie sehingga mendapat hasil yang berbaloi dengan vitamin yang anda bayar.

Sangat penting konsultansi berkesan selepas pembelian. Selain dari itu, hubungi Azie terus untuk mendapatkan harga promosi. Cepat-cepat hubungi Azie yer.


Order/ Pertanyaan


Sebarang pertanyaan boleh hubungi Azie terus di talian 0163524104

Atau

Boleh dapatkan Omega Guard secara online menggunakan kredit card/ debit card dengan klik Esell.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Sungai Buloh, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Manjalara, 





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish