Omega 3 Yang Bagus Untuk Ibu Hamil Dan Nak Anak Cerdik


Kelebihan Omega 3 yang bagus untuk ibu hamil dan nak anak cerdik? Tahukah anda yang untuk dapatkan anak yang cerdik dan sihat perlu menjaga pemakanan sejak dari dalam perut lagi. DHA sangat penting untuk perkembangan otak bayi. Manakala untuk perkembangan mata yang sihat, perlu ada EPA.


omega guard shaklee



Penyerapan terbaik untuk DHA dan EPA kepada bayi adalah ketika dalam kandungan kerana apabila mereka dah lahir, penyerapan tersebut agak kurang biarpun diberikan terus kerana keadaan persekitaran. Dengan itu,paras IQ dan perkembangan bayi lebih tinggi berbanding bayi yang tidak mendapat khasiat omega sewaktu kandungan.

 Bukan itu saja, Omega 3 akan meningkatkan kualiti susu ibu. Paling best, si ibu boleh kekal langsing selepas bersalin. Ramai ibu-ibu yang mudah gemuk kerana mengamalkan diet yang tidak sesuai ketika mengandung dan melahirkan bayi. Menyusukan bayi bukan alasan anda boleh makan apa saja tetapi perlu berhati-hati dalam pengambilan kalori. Ambil makanan yang berzat sahaja.


omega guard shaklee


Omega Guard Shaklee


1) Omega Guard mengandungi DHA dan EPA baik untuk bayi.

EPA dan DHA adalah nutrient utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin dalam kandungan. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, memelihara penglihatan dan pendengaran.

Selain dari itu, antibodi bayi lebih kuat dari bayi yang tidak mendapat DHA dan EPA yang cukup ketika kandungan lain. Oleh itu, keperluan ini akan menentukan kesihatan bayi selepas lahir juga.

2) kebaikan Omega Guard untuk ibu

EPA dan DHA boleh menentang tekanan darah rendah dan kepekatan darah, melicinkan salur darah dan peredaran darah yang lancar. Ia juga efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher atau sakit kepala. Kolesterol juga dapat direndahkan, menghalang pembekuan darah dalam badan, membantu mengekalkan kolesterol baik dalam badan.


Testimoni

omega guard shaklee

omega guard shaklee

omega guard shaklee

omega guard shaklee

omega guard shaklee


Kenapa Perlu Dapatkan Omega Guard Dengan Azie?


Nak dapatkan aturan makan minyak ikan untuk ibu hamil? Jangan segan-segan hubungi Azie di 0163524104. Untuk keberkesanan minyak ikan, perlukan aturan makan yang betul.

Untuk ibu mengandung memang perlu mengambil Omega Guard secepatnya untuk kebaikan ibu dan anak. Paling penting juga memelihara kesihatan anak dari seawal dalam kandungan lagi.


Order/ Pertanyaan


Nak tanya lebih lanjut? Segera hubungi Azie di 0163524104. Jangan bertangguh lagi yer. Dapatkan dengan harga promosi terbaik.

Atau

Nak dapatkan Omega Guard secara online menggunakan debit kad/ kredit card ? klik Esell.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Sungai Buloh, Kepong, Manjalara, Gombak, Ampang, TTDI , Cheras dan Sekitar  Kuala Lumpur. Pos ke seluruh Malaysia.







                                                

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish