Bisnes Modal Kecil Tapi Untung Besar Kalau Tau Caranya.

Ada ke bisnes modal kecil tapi untung besar yang anda buat sekarang ni? Ataupun bisnes modal kecil anda perlukan ribuan ringgit sebagai permulaan untuk berniaga. Untung? Belum tau. Lepas modalpun mujur.

bisnes modal kecil



Baru-baru ni ada kawan lama saya memberitau dia ingin membuka kedai menjual biskut timbang dalam tin tu. Macam kedai runcit kat kampung dulu-dulu sebelum banyak lambakan biskut seperti sekarang. Nampak simple saja kan. Azie rasa macam nak mengimbau kenangan je.

Kedainya akan dibuka beberapa hari lagi. Nak tau kos kedainya sekarang? Beliau menyewa satu unit kedai kecil di sebuah bangunan di K.L. Sentral dengan sewa rm1500 sebulan. Kemudian belum dikira lagi bayaran penyelenggaraan dan bil utiliti lebih kurang rm500 sebulan. Atau sebab anak-anak masih kecil, menggaji orang pula. Rm1000 diperlukan untuk membayar gaji pekerja.

bisnes modal kecil


Itu belum lagi dikira upah mengubahsuai kedai dan juga membeli peralatan kedai. Penat untuk mengemas dan menyiapkan kedai juga. Selain dari kos, sememangnya tenaga fizikal perlu kuat.

Fuh, melihat kos satu kedai sebulan. Hanya kedai menjual biskut tin bertimbang. Apa yang Azie boleh katakan, itu mungkin lebih kepada minat atau nostalgia lama. Tetapi untung atau tidak, Terpulang kepada takdir pula.

Apa yang Azie ingin kongsikan dengan anda di sini, simpanla modal anda untuk keperluan yang lebih meruncing sekarang. Kena berjimat banyak. Anda kena bijak memilih bisnes modal kecil.

bisnes online


Ada ke bisnes modal kecil yang untung?

Mestila ada. Itula yang Azie sedang buat sekarang. Bisnes modal kecil tetapi memerlukan semangat yang tinggi untuk berjaya dan mengubah nasib. Anda nak mengubah nasib kepada hidup lebih baik?

Hubungi Azie di 0163524104.

Bisnes modal kecil ni memerlukan komitmen dari anda. Tapi dengan bayaran yang tak sampai seratuspun, 90% bisnes telah dibina. Murah je modal. Rm68.90 sahaja untuk sekali bayar. Bukan setiap tahun. Tapi dengan yuran ni,anda akan mendapat kedai online, tunjuk ajar dari mentor yang telah berjaya.

Hubungi Azie di 0163524104.

Katakan anda memang tak mampu nak bayar rm68.90 sebagai komitmen anda tapi nak juga mencuba bisnes ni. Bagaimana? Berikan komitmen masa dan tunjukkan kesungguhan anda untuk berjaya dalam hidup. Azie akan berikan anda tempoh masa yang sesuai untuk dijalankan.

Hubungi Azie di 0163524104.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish