Cara Nak Mula Bisnes Shaklee Dari Rumah

Macamana nak mula bisnes Shaklee? Ramai yang pernah dengar Shaklee dan menggunakan produk Shaklee tapi macam mana nak mulakan bisnes dengan Shaklee?



cara jana pendapatan


Tahukah anda? Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car dan Convention. Macam mana nak dapatkan 3C ni dan mula bisnes Shaklee? Mula-mula sekali, pastikan anda berdaftar dengan Leader yang boleh menjadi mentor untuk kejayaan anda.

Hubungi Azie di 0163524104.

Tak ada duit nak mulakan bisnes? Mulakan bisnes tanpa modal tapi setiap bisnes perlukan komitmen tau! Modal komitmen kami cuma rm80 sahaja.

Hurmm.. Masih rasa mahal rm80? Mulakan komitmen anda dengan menjana income tanpa modal dengan pembelian lebih kurang rm700 produk dan mendapat pengecualian komitmen fees. Maknanya free la kan?

Senang je tu. Nak tau lebih lanjut, memang kena hubungi Azie sendiri tau!

Boleh ke bisnes Shaklee dari rumah tingkatkan pendapatan? Alhamdulillah, dan hampir 2 tahun Azie jana pendapatan 4 angka dari rumah. Sambil jaga anak dan jugak rumah tangga. Sebelum ini Azie bekerja dan telah mula menjana pendapatan sampingan ketika bekerja tetap lagi.

Bila dah berhasil buat duit, baru dapat berhenti dengan senang hati kan? Sebab utama adalah perbelanjaan tak terjejas. Dan tentunya suami dan anak-anak senang hati bila isteri dan ibu berada di rumah sentiasa.

Utamakan suami dalam segala hal. Mungkin juga kita akan kelihatan sibuk ketika menjalankan bisnes ni, mohon beliau mengerti pekerjaan kita kan?

Tools ketika mula bisnes!

1- Perlukan line internet yang mampu berikan coverage dengan baik. Kalau ada wifi kat rumah, lagi bagus.

2- Anda seorang yang suka mengambil berat pada orang lain. Contohnya jika ada jiran, ahli keluarga dan kawan-kawan yang sakit. Boleh cadangkan produk Shaklee.

3- Cara Bisnes yang betul akan diajar. Tapi kami perlukan anda yang sangat-sangat komited ubah kehidupan.

Jom sertai kami.

Pm Azie di 0163524104 atau klik ' Nak Bisnes Shaklee Dari Rumah'

Pm Azie di 0163524104 atau klik ' Nak Bisnes Shaklee Dari Rumah'

Pm Azie di 0163524104 atau klik ' Nak Bisnes Shaklee Dari Rumah'



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish