Kerja Dari Rumah Tanpa Modal Tinggi Dan Tinggalkan Anak.


Hati meronta nak kerja tapi suami tak benarkan sebab anak masih kecil. Bukan kita tak sayang anak tapi lumrah kaum wanita yang ingin cari pendapatan sendiri.


kredit to : https://www.jobstreet.com.my/career-resources/working-home-takes/#.Wr349i5ubak


Dulu Azie macam tu juga. Asyik terfikir macam mana nak dapatkan pendapatan sendiri tanpa perlu keluar bekerja dan tinggalkan anak. Sebaik saja disahkan mengandung, suami beri pendapat yang mungkin perlu berhenti kerja sebab nak beri tumpuan pada anak yang bakal lahir.

Tapi kita pulak tak sampai hati nak biarkan suami sendirian cari rezeki. Si suami memang akan berikan yang terbaik untuk keluarga tapi pada kita sendiri? Rasa tak senang hati cuma duduk saja di rumah. Duduk saja?

Wanita ni dilahirkan unik. Lumrah wanita yang sudah berkahwin dan mempunyai anak, walaupun bekerja. Mesti juga membuat kerja rumah. Jadi kerja dari rumah seharusnya bukan satu masalah sebab seperti kita bekerja keluar. Kita mampu membuat pelbagai kerja dalam satu masa.

Macam  Azie dulu, pada mulanya Azie membuat side income ketika masih bekerja tetap. Alasan untuk terus bekerja ialah ketika itu memang rasa perlu mempunyai pendapatan tetap sendiri dan tidak bergantung sepenuhnya kepada suami.

Setelah pendapatan stabil, Azie bertekad untuk memulakan bisnes dari rumah tanpa modal. Eh, bisnes apa ni tanpa modal? Sebenarnya bisnes ni lebih mudah kerana menjadi ada group support dan cara marketing yang diajar dari A – Z.

Kalau nak ilmu marketing kat luar sana, memang sangat mahal untuk dibayar tapi kami berikan percuma setelah mendaftar dengan kami. Malah pendaftaran juga tak sampai rm100.

Produk apa yang kami ada?

Shaklee merupakan produk yang mempunyai kajian klinikal peringkat antarabangsa. Jadi, produk pun dah ada. Apa nak fikir lagi kan?

Berapa income stabil yang boleh membuatkan Azie nak berhenti kerja?

Sebenarnya income stabil ni bergantung kepada kehendak anda. Macam Azie mencapai income stabil melebihi gaji terakhir sebelum berhenti kerja dulu. Jadi Azie fikir, dah tiba masanya untuk resign. Dalam masa yang sama, anak sulung mula sekolah rendah. Jadi anak sangat perlukan ibu di rumah.

Apa yang bisnes ni offer sampai Azie sanggup berhenti kerja? 

Azie dapat pendapatan bulanan dan ada slip gaji tau. Malah slip gaji ni laku kalau nak buat loan. Jadi bukan cikai punya bisnes kan. Selain itu juga, terdapat bonus kereta pada anda yang layak. Kita layak ker? Kena kerja keras la kalau nak dapat bonus kereta ni.

Paling best adalah Intensif trip pada leader yang layak. Bukan senang nak senang kan? Azie sendiri tak sangka dapat buat bisnes Shaklee sekarang ni kan. Alhamdulillah.

Anda nak jadi macam Azie? Jom !!!!





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish