Bisnes Paling Laku Bila Setiap Bulan Repeat Order.

Apakah bisnes paling laku yang membuatkan orang repeat setiap bulan?

Sebelum mula bisnes paling laku ni, Azie dan jual macam-macam sebenarnya. Mula-mula jual telekung vietnam. Kemudian jual tudung, serunding,kuih raya dan juga cadar dari China. Satu persamaan pada produk ni,ramai kawan-kawan dan kenalan beli sampai diorang dan banyak stok dan taknak beli lagi.

bisnes dari rumah.


Dan jugak satu cabaran apabila perlu selalu mencari pembeli baru. Itu terjadi pada stok cadar,tudung dan telekung. rata-rata kawan dan kenalan yang membeli dah selalu menjadi pelanggan tetap.

Macam mana pula dengan makanan? Stok yang diorder dari tempat lain adakalanya pecah dan adakalanya tak habis dijual membuatkan ia rosak.

Satu persamaan juga bila nak berniaga ni, mestila keluar duit dulu kan? takkan nak pinjam stok dari tokey kedai?

Dengan duit sendiri perlu keluar dulu, adakalanya kawan-kawan nak beli dengan berhutang. Tak bayar hutang pula. Perlukan ruang untuk simpan stok di rumah. Pendek kata, memang bisnes ni ada masanya turun naik.

Tapi bila Azie dapat berjumpa dengan mentor yang betul ketika nak cari pendapatan sampingan, rupanya inila bisnes paling laku!

Kenapa? Meh Azie cerita kenapa pilih Shaklee ni.

Shaklee menjadi bisnes paling laku apabila setiap bulan orang yang sama repeat order. Selalunya Azie akan terus ikat mereka jadi ahli. Kalaudah jadi ahli, 90% dari mereka akan setia.

Bisnes paling laku apabila produk bagus!

Anda google segala masalah kesihatan sekalipun, Shaklee menjadi cara utama untuk selesaikan masalah kesihatan. Repeat order sangat tinggi kerana produknya sangat bagus dan berkesan. Tungguu..

Yang pentingnya anda tau cara makan yang betul untuk dapatkan kesan cepat. Sebab itu juga, bisnes ini menjadi bisnes paling laku dan repeat order tinggi setiap bulan.

Nak dapatkan maklumat lanjut?

Klik link ' NAK BISNES PALING LAKU '.

Klik link ' NAK BISNES PALING LAKU '.

Klik link ' NAK BISNES PALING LAKU '.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish