Detox Untuk Cuci Darah Dan Membantu Tubuh Keluarkan Toksin Dengan Cepat.

KENAPA KENA DETOX? SIAPA KENA DETOX?

Detox ni kalau nak diterangkan secara mendalam, mungkin susah nak faham. Jadi kita mudahkan je. Nak keluarkan racun, toksin dan segala bendasing yang tak diperlukan oleh badan. Bendasing ke? Bolehla kan ;-) .

Sebab bila segala toksin berada dalam tubuh kita, semakin lama akan menyebabkan imuniti kita semakin rendah. Mungkin sekarang kalau banyak ambil makanan yang tak sepatutnya, badan tak effect apa- apa. Dan korang boleh cakap, aku makan apa- apa ok je. Tapi 10 tahun lagi korang tak tau. Sebab itula perlunya detox ni kepada semua orang.

Detox ni rahsia tau! Rahsia cantik, rahsia kurus, rahsia sihat! Sebab kalau nak makan vitamin, nak bagi cepat serap memang kena detox dahulu. Baru tubuh sangat mudah menyerap vitamin dan mineral.

Punca badan toksin? Pastinya punca utama adalah makanan, ubat - ubatan dan jugak persekitaran. Sebab kulit kita ni sebenarnya menyerap asap jika terdedah pada asap Rokok dan kenderaan. Kalau yang hidu tu lagi la, terus masuk dalam badan. Pergi ke saluran penafasan. Pergi ke organ badan. Lama2 hati dah tak boleh serap lagi. Dan itula jugak punca kerosakan hati.

Salah satu detox yang senang ialah mengawal pemakanan dalam tempoh tertentu. Seperti berpuasa sebenarnya satu detox. Tidak makan di siang hari dan makan dalam keadaan yang terkawal ketika berbuka dan bersahur. Tidak berlebihan. Hasilnya memang tubuh sangat sihat.

Macam uncle ni dah guna pelbagai produk. Selepas detox dengan Vivix selama 14 hari, baru wajahnya betul- betul pulih. Ni detox sel, vivix menyerap hingga ke akar sel. Vivix memang merupakan satu antioksidan yang sangat tinggi. Ramuannya diambil dari tumbuhan dari beberapa negara, digabungkan dan terus dipatenkan untuk elakkan dari ditiru oleh pihak tak bertanggungjawab. Jadi siapa perlu detox?

Nak cantik kena detox!

Nak sihat kena detox!

Nak kurus kena detox!

Nak tau lebih lanjut pasal detox? Pm azie yer :-)

#group9gemilang #tsunamishaklee #sunshinefamily #emareldswift #pengedarshakleeklsentral #pengedarshakleesridamansara #pengedarshakleekepong #pengedarshakleesungaibuloh #setdetoxshaklee #setkuruspromosi

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish