Pengasas Shaklee - kembali ke Alam Sekitar






KEMBALI KEPADA ALAM SEMULA JADI DAN ANDA TIDAK AKAN SILAP.
Dr. Forrest C. Shaklee.

Dr Forrest C. Shaklee merupakan pengasas kepada legasi Shaklee pada hari ini. Beliau dilahirkan di sebuah bandar kecil yang terdedah kepada pencemaran akibat perlombongan arang batu. Akibatnya Dr. Forrest mengidap batuk kering @ tibi. Pada tahun 1895, teknologi perubatan belum maju dan doktor waktu itu meramalkan beliau tidak dapat hidup lama.

Atas sebab itu, ibu bapa Dr. Forrest membawa keluarga mereka tinggal di luar bandar. Dalam keadaan udara yang tidak tercemar, ibu beliau memberikan banyak sayur - sayuran dan buah - buahan segar selain herba tradisional. pastinya semua bebas racun dan organik.

Dr. Forrest pernah disahkan mengidap kanser tetapi dengan mengamalkan pemakanan yang semula jadi, beliau pulih. kalau nak diceritakan memang sangat panjang sejarah Dr. Forrest ni.
Dengan konsep sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. Shaklee memberikan perubahan baru kepada dunia.




Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat!

konsep semula jadi dengan Shaklee memang sangat dekat. Sebab kesemua produk kami berasaskan tumbuh- tumbuhan yang ditanam secara organik dan bebas dari pencemaran.

Mungkin jugak ada yang suka mengamalkan pamakanan sihat tetapi bolehkah kita dapat makanan yang betul- betul organik dan bekesan tanpa apa2 campuran ubat perosak?

Sebab itu Shaklee mengkaji segenap aspek untuk menghasilkan Vitamin bertaraf dunia. Dan sungguh beruntung dengan adanya Vitamin ni yang memberikan tahap kesihatan yang lebih baik Inshaallah.
nak vitamin bertaraf dunia? pm Azie yer ;-)




#group9gemilang #tsunamishsklee #lifeamazing #pengedarshakleeklsentral #pengedarshakleesridamansara

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish