Work From Home - Moment paling best tahun 2016

work from home

Work From Home – Detik Kejayaan Tahun 2016

Remain balik, apa moment yang paling best tahun ni?

Pada Ogos tahun ni alhamdulillah telah berjaya menaiki 1 tangga, iaitu supervisor. Ni jugak merupakan kali pertama dapat bonus 4 angka. Selalunya cuma dapat membayangkan impian nak dapat bonus besar. Beza tu membayangkan dan dapat merasa sendiri bonus tu kan?

Bonus 4 angka? Sapa taknak kan? Lebih kurang macam gaji jugak. Jadi bayangkan gaji anda dapat sekali ganda kan? Saya menjadikan bisnes part time ini seperti membuat overtime. Malah sebenarnya keuntungan lebih banyak dari membuat overtime di pejabat. Siapa dari kalangan anda yang ingin berada di pejabat berjam-jam lamanya, mengabaikan keluarga dan anak-anak? Sebab anda boleh lakukan yang terbaik untuk membuat kerja di rumah bersama anak-anak.

Saya berusaha keras hampir 8 bulan untuk mendapat step ini. Jadi semestinya saya tak boleh berhenti atau rasa selesa selagi pendapatan tidak mencecah 5 angka sebulan. Biarpun sudah menyertai Shaklee sejak 3 tahun lepas tapi hati tidak terbuka untuk menjadikan pendapatan utama seperti sekarang. Mungkin jugak kurang ilmu dan kurang keyakinan untuk meyakinkan lebih ramai orang di luar sana memilih produk kesihatan ini.

Apa yang saya banyak lakukan pada tahun 2016 ni? Banyak menghadiri kelas produk dan banyak jugak belajar skill pemasaran. Kebanyakan kelas produk dan skill ini percuma tau! Sedangkan jika anda bukan merupakan seorang sid, anda terpaksa membayar harga mahal untuk menyertai kelas seperti ini. Itu jugak merupakan titik tolak permulaan yang menjadi lonjakan saya sekarang.

Berada lebih lama dalam bidang kesihatan ni buatkan lebih banyak yang kita pelajari dari segi aspek kesihatan dan cara hidup sihat. Siapayang taknak sihat? mungkin Anda seorang perokok, atau seorang pengamal alcohol ( haram tau dari segi agam Islam). Tapi anda tetap nak sihat. Siapa yang nak sakit? Tiada orang yang nak sakittapi selalu berpura-pura sakit untuk mendapatkan mc di klinik. Hehehe.


 Sama ada ekonomi merundum atau tidak, orang mesti nak sihat. Selagi itula ramai yang mencari supplement tambahan untuk menjaga kesihatan. Supplement kesihatan merupakan bidang perniagaan yang maju malah berlumba-lumba orang mengeluarkan produk sendiri. Bagaimana kita ingin yakin keberkesanan sesuatu produk itu jika pengeluarnya boleh saja membuat produk sendiri di rumah, menghantar sampel ke KKM dan terus membuat pemasaran. Wah? Mudahnya! Patutla lambakan produk memang banyak sekarang. Sebab apa? Pastinya kerana permintaan yang tinggi.

Tetapi saya memilih Shaklee kerana keberkesanan produk setelah 50 tahun ditubuhkan dan mempunyai saintis sendiri yang membuat kajian kepada setiap bahan-bahan yang digunakan di dalam produk ini. Saintis-saintis ini begitu telus dan menjalankan kajian dan penyelidikan untuk setiap bahan supaya tidak mengandungi kimia berbahaya.

Selain itu trade mark Shaklee sendiri, sentiasa selamat , berkesan dan mesra alam memberikan jaminan kepada pengguna sendiri. Apabila merasai sendiri keberkesanan produk ini, dari segi vitamin, penggunaan pencuci rumah dan produk jagaan. Semestinya anda tidak berpaling kepada produk lain lagi.

Target saya menjadi ‘work at home mother’ hampir menjadi kenyataan. Sebab sebagai ibu sememangnya saya pastinya menyimpan angan-angan ingin menjaga anak sendiri tanpa mengharapkan perlu menghantar anak ke pusat jagaan lagi.

Semestinya Shaklee adalah supplement terbaik untuk anda!

Memilih bisnes cara hidup sihat merupakan bisnes yang paling tepat. Untuk saya dan anda juga.

Nak tau lebih lanjut?

WA Azie di 016-3524104

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur Sentral , Sekitar Kuala Lumpur dan Damansara.

Sid 1025553

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish