Collagen Powder Shaklee Tegangkan Kulit Yang Kendur


Collagen Powder Shaklee untuk tegangkan kulit? Bila umur mencecah 30an, elastisiti kulit semakin berkurangan. Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen. Ini mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus di samping kulit yang semakin kendur. Mula naik bintik hitam, sendi dan lututpun sakit-sakit.

kolagen shaklee paling berkesan



Kerosakkan kolagen boleh dipercepatkan lagi dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, pencemaran air dan nutrisi serta merokok. Collagen Powder Shaklee ini mampu mengekalkan elestisiti semula jadi dan memperlahankan kehadiran kedutan.

Collagen Powder Shaklee adalah supplement kolagen yang unggul. Ia mengandungi 4,000mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietary, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diestrak dari sisik ikan merah.



kolagen shaklee paling berkesan


Collagen Power Shaklee mempunyai berat yang sangat ringan di dalam kiraan berat molecular, sekitar 1000 dalton. Ini membuatkan kolagen ini sangat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis pada lapisan dermis dengan berkesan.

Collagen Shaklee Powder bermanfaat dengan :

1. kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. kulit juga menjadi sembuh dengan cepat dan ini membantu mengurangkan parut.

2. membantu menghilangkan tanda penuaan. Dalam satu kes, tanda penuaan di belakang tangan telah hampir hilang.

3. Collagen Powder Shaklee mengandungi Ekstrak Biji Camellia  Japonica yang terdiri dari asid oleik. Satu emolien dan pelembap kulit yang hebat. Serta isoflavon iaitu antioksidan semula jadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

4. Elastin dari kolagen ikan berfungsi memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5. kolagen ini boleh dianggap macam simen yang mengikat batu-bata dinding. Nak bagi batu-batu itu tersusun kemas dan rapi. Barula permukaan kulit kita rata dan licin apabila ditarik oleh kolagen. Jika nak kulit muka tegang, jangan ragu-ragu dengan kolagen ini.

6. Selain itu, Collagen Powder Shaklee mengandungi vitamin C yang menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk menghasilkan kolagen di dalam sel.


kolagen shaklee paling berkesan




Kajian Shaklee apabila kolagen diambil selama 60 hari iaitu lapan minggu, bagaimana kulit semakin tegang. Memang kita semua nak cantik dan sihat kan? Jadi mesti cuba produk yang gerenti jadi ini.

Testimoni

kolagen shaklee paling berkesan



colagen shaklee paling berkesan







Pertanyaan / Tempahan

Sila whatsapp ‘ NAK KOLAGEN’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (ESELL)

*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera diatas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish