Jeragat Hilang Dengan Menggunakan Cara Biasa Tetapi Hasilnya Luar Biasa


Bolehkah jeragat hilang dengan hanya menggunakan rawatan biasa-biasa tapi hasilnya luar biasa? Banyak produk jeragat yang terdapat di pasaran kan. Bukan hanya produk jeragat banyak di jual tetapi juga rawatan jeragat seperti laser dan injection mencantikkan kulit.

Apakah punca jeragat semakin membiak di wajah anda? Ada seorang pelanggan mengatakan yang jeragat beliau menjadi semakin teruk selepas kehabisan krim produk yang digunakan sebelum ini. Pada mulanya jeragat hilang perlahan-lahan. Tetapi apabila tidak lagi menggunakan krim tersebut, jeragatnya kembali malah lebih teruk.

Bagaimana nak menghalang jeragat ini dari terus memburukkan keadaan? Seharusnya kita mengenalpasti dahulu masalah jeragat itu berpunca dari apa. Contohnya jika pelanggan mengatakan yang jeragat itu mula kelihatan sejak hamil dan tidak hilang walaupun selepas bersalin, itu menunjukkan masalah hormon. Jadi tumpuan utama untuk membaiki jeragat tersebut ialah merawat hormon dahulu
.
Bintik jeragat ini atau dipanggil melisma sememangnya sukar dirawat kerana kedudukannya berada jauh di dalam kulit. Ia berada di lapisan kulit yang paling bawah. Jika hanya menggunakan krim sahaja, ia hanya meresap di permukaan atas sahaja. Jadi mungkin bintik hitam yang berada di permukaan kulit akan cepat hilang tetapi melasma di bawah kulit tidak dapat hilang dan akan terus kembali jika tiada rawatan yang khusus dari dalam.

Melasma ini juga lebih aktif apabila berada di bawah cahaya matahari. Apabila sel-sel ini semakin aktif, lebih banyak bintik hitam yang dikeluarkan. Pigmen warna kulit pula ini dipanggil melanin. Kehadiran melanin yang banyak akan memberikan warna kulit yang bertindak sebagan penapis yang menghalang cahaya matahari yang terlalu kuat dan merosakkan kulit.

terdedah kepada pancaran matahari atau pergi ke tempat beriklim panas dan apabila ia berhijrah ke tempat beriklim sejuk atau menutupi kulitnya daripada matahari maka kulitnya kembali cerah.

Apakah cara yang paling sesuai untuk merawat kulit wajah jika dalam keadaan kulit muka berjeragat?

cara atasi jeragat
1.GLA Complex

Produk utama ini berfungsi sebagai Anti jeragat. Masalah utama kebanyakan wanita biasanya hormon yang tidak seimbang. Hormon yang tidak seimbang ini memberi masalah kepada kulit. Ia akan menjadikan kulit susah untuk sembuh dan terdedah kepada masalah jeragat.


Selain dari membantu masalah hormon, GLA Complex memberi manfaat untuk :

1. Mengandungi vitamin E yang membantu pemulihan kulit.
2. Anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh.
3. Dapat juga menstabilkan hormon yang menghalang kulit berfungsi.
4.  Mengurangkan masalah kegatalan dan ketidakselesaan pada kulit.
5. Atasi kulit yang berminyak mahupun terlalu kering.
6. Memberi kelembapan yang normal kepada kulit.
7. Memudarkan pigmen hitam jeragat.

 GLA Complex ini berbentuk softgel berwarna kuning. Ianya sangat mudah ditelan dan tidak mempunyai sebarang bau.


cara atasi jeragat


2. Sustained Released Vita C Plus


Vitamin C memang dikenali sebagai ejen yang berkesan untuk mencerahkan kawasan kulit gelap.

Dengan teknik penggunaan Vitamin C yang betul akan membuatkan ianya kekal 24 jam untuk merawat dan baiki jeragat dengan sangat cepat.

Apakah fungsi penting vitamin C kami? Antara fungsi penting ialah :
1. Merangsang penghasilan kolagen.
2. Meningkatkan kadar pemulihan untuk kulit dari sel kulit mati yang telah membentuk jeragat itu.
3. Mencerahkan kawasan jeragat.
4. Menyekat pigmen hitam yang akan membentuk jeragat.
5. Memudarkan pigmen jeragat.
6. Kesan bekas parut jerawat yang membentuk jeragat juga akan pudar.

 Vitamin C ini berbentuk tablet dan sedikit masam. Ia tidak mempunyai rasa pahit mahupun manis.



3.Nutriwhite Spot Whitening Treatment

Nutriwhite Spot Whitening Treatment ini dibangunkan oleh saintis dari Jepun dan Amerika Syarikat dengan 3 tahun pembangunan produk. Ujian menyeluruh dijalankan terhadap pemilihan bahan aktif. Bahan mentah diperolehi dari 16 buah Negara.

Apakah fungsi utama Nutriwhite Spot Whitening Treatment ?

1. Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat muka dengan cepat.
2. Kuasa pencerahan daripada Likuoris dan Peony amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerah, melindungi serta menghilangkan radang kulit.
3. Cats Claw menegangkan kulit.
4. Vitamin C aktif akan membawa kecerahan yang baru untuk kulit dan kulit lebih halus.


cara atasi jeragat.


4. Produk premium : VIVIX

Vivix merupakan tonik istimewa yang merawat sel-sel dalam tubuh manusia. Vivix membantu menghilangkan jeragat dengan membaiki sel-sel yang rosak akibat serangan dari bintik hitam tersebut. Setiap hari, sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan. Ianya menghasilkan satu typo yang akan menunjukkan umur lebih tua dari usia sebenar.

Ramuan Vivix dapat melambatkan penuaan selular, yang membolehkan pengamal vivix sihat 25 tahun lebih muda. Tahap tenaga sel dapat ditingkatkan kepada tahap maksimum. Selain itu juga, proses pembentukan AGE (Advance Glycation End Products) dapat dilambatkan.

TESTIMONI



cara atasi jeragat

BERKESAN KE?

Produk di pasaran kebanyakannya hanya berfungsi mencerah dengan kimia yang tinggi sehingga kebanyakan kulit muka menjadi nipis tetapi bintik-bintik hitam tidak hilang juga malah bertambah teruk apabila tidak dirawat dari dalam. Produk ini tidak membantu merawat punca jeragat dari dalam iaitu masalah hormon dan masalah kulit yang sukar pulih.

Pencuci muka biasa pula hanya berkesan untuk mencuci dan mencerahkan kulit sahaja. Tetapi dengan Nutriwhite Spot Whitening Treatment mempunyai kandungan herba terpilih seperti likuoris, Peony, Cats Claw dan Vitamin C untuk penyerapan unggul kepada kulit.

Untuk kesihatan kulit anda, puan mesti ambil supplement yang betul untuk merawat kulit yang berjeragat itu.

HARGA

Dapatkan kedua-dua produk ini dengan harga paling istimewa. Hubungi saya juga untuk pertanyaan dan harga terbaik.

Produk puan akan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja. Jika puan berada di sekitar Kuala Lumpur , boleh berhubung terus dengan saya.

BELI DARI PAKAR

Azie telah membantu ramai wanita yang mengalami masalah jeragat dan jerawat. Dengan teknik pengambilan dan tips-tips berkesan untuk membantu pelanggan, Azie akan pastikan cik puan berpuas hati.

Yang paling utama, kepuasan pelanggan keutamaan kami. Jadi inilah yang wanita di luar sana cari.

PERTANYAAN / ORDER

Whatsapp ‘Set Jeragat ’ ke 016-3524104. Boleh dapatkan produk Set Jeragat ini dengan penggunaan kad debit/ kredit dengan klik di sini.

Salam Sayang.

SID :1025553
COD : Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan Kawasan sekitarnya.



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish