Produk Anti Aging Terbaik Yang Merawat Masalah Jeragat


Produk anti aging terbaik selalu dimomokkan kepada kita tetapi mungkin ramai juga yang tidak pasti samaada produk kesihatan yang mereka ambil adalah anti aging yang sebenarnya. Kenapa produk anti aging penting dalam merawat masalah jeragat? Jika tanpa produk anti aging ini, bolehkan produk biasa membantu masalah jeragat?




Masalah jeragat biarpun anda lihat jelas kelihatan di wajah, asalnya pigment hitam ini berada di lapisan dermis kulit. Cuba lihat sebiji buah epal yang kelihatan lebam di kulitnya. Nampak sedikitkan? Cuba kupas buah epal tersebut. Nampak bahagian dalam epal lebih banyak lebam dan ada juga yang telah jauh ke dalam. Ini menunjukkan kerosakan di dalam kulit kita yang di lihat di permukaan kulit biasanya lebih teruk rosaknya di sebelah dalam.


produk anti jeragat


Produk anti aging terbaik yang sangat disyorkan ialah antioksidan berasaskan buah-buahan dan sayur sayuran. Tetapi bagaimana nak dapatkan khasiat antioksidan ini ? mungkin terfikir nak makan sayur dan buat sebanyak mungkin. Cara tersebut semestinya betul tetapi buah-buahan dan sayur-sayuran sekarang juga banyak terdedah kepada racun, penambahan hormone untuk tubuhan cepat besar, yang mana sedikit sebanyak mendedahkan kepada kehilangan khasiat anti oksidan tersebut.

Dengan Vivix pula, segala kandungan antioksidannya kekal selamat kerana hanya tumbuhan organic yang digunakan. Mahal setiap bahan baru yang ini digunakan akan diuji lebih dari 350 ujian kepada setiap bahan. Ini menunjukkan Shaklee penuh ketelitian dalam menghasilkan sesuatu produk. Tidak hairanla jika Vivix mengambil masa bertahun-tahun di dalam penyelidikan sebelum dikeluarkan pada tahun 2000. Pengeluaran pertama telah mencapai kejayaan dengan satu juta botol terjual dalam tempoh setahun.


produk anti jeragat



Bagaimana vivix membantu masalah jeragat?


- Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA. Setiap hari, setiap sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik dan menghasilkan satu typo yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Jeragat yang berpunca dari keturunan menunjukkan pembawa genetik jeragat memang berisiko untuk mendapatnya.

- Di dalam satu penuaan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. Pastinya ia membantu mencantikkan kulit dari dalam. Vivix membantu mengeluarkan sel-sel kulit mati yang tidak dapat dikeluarkan oleh bahan lain kerana Vivix mampu tembusi sel.

-Pengeluaran tenaga sel yang kian menurun menyebabkan kulit berjeragat lambat pulih. Mitochondria (penjana tenaga) di dalam Vivix meningkatkan tahap tenaga dalam sel.

- Ramuan Vivix mempunyai 10 kali ganda resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE (advanced glycation end product). Ia akan membantu mengelakkan gangguan kerosakan sel.

produk anti jeragat


Ramuan Vivix

1) Anggur Muscadine

Merupakan satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu komosom yang mana ahli sains percaya ia mampu dimanfaatkan kepada kesihatan. Ciri-ciri phyto nutrient yang tidak dijumpai pada anggur lain. Ia menunjukkan ciri-ciri menghentikan kimia, anti virus dan anti bakteria.

Seterusnya pakar penyelidik bersama saintis dari university Georgia menyatakan yang anggur muscadine ini merupakan anggur paling hebat pernah ditemui. Mereka melakukan satu proses pengasingan yang lembut dan sejuk untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal anti penuaan.

2) Purple Carrot

Ia merupakan sumber terbaik vitamin A dan mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang mustajab. Anthocyanins memberikan warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali yang mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.

3) Elderberry

Ia mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri anti oksidan yang kuat. Dengan demikian ia akan mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria. Selain dari kaya dengan flavonoids, Elderberry kaya dengan vitamin A, B,C dan nutrien seperti asid amino, carotenoid dan tannin.

4) Polygonum Cuspidatum

Ia juga dikenali dengan Knotweed Jepun. Mengandungi banyak manfaat kesihatan seperti resveratrol yang juga terdapat pada ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah. Resveratrol ini juga merupakan supplement anti penuaan. Oleh itu, jangka hayat sel sihat dapat dipanjangkan dengan kelebihan resveratrol ini.



TESTIMONI


produk anti jeragat

BELI DARI PAKAR

Azie telah membantu ramai wanita yang mengalami masalah jeragat dan jerawat. Dengan teknik pengambilan dan tips-tips berkesan untuk membantu pelanggan, Azie akan pastikan cik puan berpuas hati.

Yang paling utama, kepuasan pelanggan keutamaan kami. Jadi inilah yang wanita di luar sana cari.

PERTANYAAN / ORDER

Whatsapp ‘Vivix ’ ke 016-3524104. Boleh dapatkan produk Vivix ini dengan penggunaan kad debit/ kredit dengan klik  (ESELL)

Salam Sayang.



SID :1025553
COD : Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan Kawasan sekitarnya.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish