Vivix Shaklee Untuk Kulit Cantik Dan Menawan


Bagaimana Vivix Shaklee membantuk untuk dapatkan kulit cantik dan menawan? Kulit terdiri daripada dua lapisan iaitu bahagian epidermis yang anda lihat dan rasa, juga bahagian dermis yang merupakan lapis di bawah epidermis. Bahagian dermis mengandungi hujung saraf , saluran darah, kelenjar peluh dan kelenjar minyak.




Ia juga merupakan bahagian yang sentiasa menghasilkan sel kulit baru. Apabila sel-sel baru terbentuk pada bahagian dermis, ia di dorong ke bahagian epidermis untuk menggantikan sel-sel epidermis yang tua dan uzur. Sel-sel kulit mati sentiasa digosok atau dibuang dengan digantikan oleh sel-sel kulit baru. Jadi bagaimana vivix boleh dibabitkan dalam proses ini?

Bahagian dermis hanya boleh menghasilkan sel-sel kulit baru setimpal dengan nutrient-nutrien yang dibekalkan untuknya. Nutrient-nutrien ini merupakan bahan mentah bagi sel –sel tersebut. Oleh itu vivix sangat sesuai bagi kulit yang cantik, muda dan sihat.  

Vivix merupakan produk premium dari Shaklee yang telah terjual sejuta botol di seluruh dunia dalam masa setahun pengeluaran. Vivix Shaklee merupakan satu-satunya produk yang mengandungi kandungan tumbuhan-tumbuhan unik dari seluruh dunia di dalam satu botol.

Vivix Shaklee telah dipaten untuk menggelakkan ia ditiru oleh produk lain. Kajian klinikal terkini vivix menunjukkan ramuan aktif tersebut menjadikan pengawalan utama genetic yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.



Apakah empat bahan utama vivix yang boleh membantu kulit untuk cantik dan menawan?

1)Muscadine Grape

Anggur hebar ini adalah satu-satunya anggur di alam semula jadi yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi. Satu phyto- nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia kanser, anti virus dan anti bakteria.

Selepas dilakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenal pasti. Seterusnya kumpulan ini bersama ahli sains dari university Georgia membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti penuaan. Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat dalam vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang paling tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini.

2) Purple Carrot

Ianya sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu di dalam semua jenis buah dan sayur-sayuran.

Berry mengandungi banyak anthocyanins terutama sekali blueberry yang mengandungi anti oksidan yang teramat tinggi. Anthocyanins adalah anti oksidan utama di dalam karet yang bewarna unggu-kuning dan unggu oren. Karet ungu- oren mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi, diikuti oleh karet ungu oren. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua jenis karet. 

Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes dengan pengambilan kopi.
Sejak kebelakangan ini, kajian menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktivit biologi termasuk anti oksidan, anti radang, anti microbial dan anti carcinogen. Tambahan pula ia mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

3) Elderberry ( Sambucus Nigra)

Berry mempunyai flavonoids yang mempunyai ciri anti oksidan yang kuat untuk mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria. Pada masa yang sama Elderberry sangat kaya dengan sebatian yang dikenali anthocyanin yang memberikan kesan antiradang. Elderberry tidak hanya kaya dengan anti oksidan tetapi juga vitamin A, B dan C , juga nutrient seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Selain itu manfaat penting dari elderberry ialah pengurangan stress, memperbaiki penglihatan.

4) Polygonum Cuspidatum

Ia juga dikenali dengan Knotweed Jepun. Tumbuhan perennial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun juga adalah sumber komersil Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.
Supplemen resveratrol mungkin jawapan untuk memanjangkan usia kita. Ujian sebenar untuk supplemen anti penuaan ini mengambil masa. Oleh itu, mereka yang mengambil produk ini dijangkakan hidup lebih lama.  

Testimoni






Pertanyaan / Tempahan

Sila whatsapp ‘ NAK VIVIX’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (ESELL)

*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera diatas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish