7 Fungsi Utama CoQ-Trol Plus Kepada Jantung Dan Tubuh Anda


Jantung mengepam setiap hari hampir 2,000 gelen ke seluruh tubuh. Sebagai otot yang bekerja keras di dalam jantung tubuh anda dan pusat kawalan sistem peredaran darah, jantung anda memerlukan jumpah tenaga yang besar dan cekap. 

keistimewaan-coqtrol

Tenaga tersebut diperolehi dari nutrien yang dipanggil koenzim Q10 (CoQ10). CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh dan wujud di setiap sel.

Ia berperanan membantu kesihatan salur darah. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10 tetapi cuma sedikit saja yang dapat diserap dari makanan. Faktor diet tak seimbang, usia dan pendedahan pada radikal bebas meningkatkan lagi keperluan CoQ10 kepada tubuh.


coqtrol-plus-shaklee
CoQHealth plus sebelum digantikan dengan CoQTrol


CoQ- Trol Menjana Jantung Yang Sihat

CoQ-Trol merupakan campuran semulajadi 100mg CoQ10 dan Resveraterol di dalam softgel. Ia berfungsi sebagai :

1) Membantu penghasilan tenaga di dalam organ jantung.

2) CoQ10 membantu meningkatkan penghasilan tenaga dalam jantung dan menambahkan kekuatan mengepamnya. Kajian saintis menunjukkan CoQ10 meningkatkan peredaran darah, mengurangkan serangan angina dan masalah jantung.

3) Menggalakkan dan melindungi arteri sihat dari oksidasi LDL.

4) Kajian menunjukkan CoQ-Trol mempunyai potensi mengurangkan tekanan darah secara semulajadi tanpa kesan sampingan. CoQ-Trol  menghalang kolesterol tidak baik dan menghalang dari menyumbat salur darah.

5) CoQ-Trol membantu meningkatkan tahap CoQ10 di dalam darah.

6) Meningkatkan tenaga, menambahkan stamina dan mengurangkan kelesuan.

7) Merancakkan sel-sel otak yang seterusnya meningkatkan kecerdasan mental dan memori. Kajian menunjukkan yang CoQ-Trol mengurangkan serangan migrain, pening dan loya.

8) Ia meningkatkan peredaran darah di bawah kulit untuk membekalkan tisu kulit yang cukup. Dengan oksigen yang cukup, nutrisi untuk pemulihan dan juga penghasilan kolagen. Menjadikan kulit lebih muda.

9) Mengurangkan stress pada saraf untuk mewujudkan persekitaran yang lebih sihat bagi meningkatkan kiraan sperma, pergerakan sperma dan mutu sperma. Ia juga membantu meningkatkan mutu ovum wanita.

10) CoQ-Trol mengandungi resveratrol yang terbukti merehatkan salur darah dan membantu pengaliran darah.

keistimewaan-coqtrol
CoQ-Trol terbaru dengan kandungan 100mg CoQ10.


CoQ-Trol Membantu Masalah Jantung

Congestive heart failure (CHF). 
- Tidak terdapat bukti kukuh yang mengaitkan pengambilan koenzim Q10 saja akan menghentikan kegagalan jantung tetapi terdapat bukti bahawa ianya menolong apabila dikombinasikan dengan perubatan dan rawatan jantung yang lain (Sila rujuk doktor anda terlebih dahulu).

 Selain itu juga, ia membantu :

1) CoQ10 mengurangkan risikko masalah jantung tambahan bagi mereka yang mengalami serangan sakit jantung. Apabila dimulakan dalam  masa 72 jam dari terjadinya MI( myocardial infarction) dan diambil selama setahun, ia didapati mampu mengurangkan serangan sakit jantung.

2) Menghalang komplikasi salur darah  selepas pembedahan “Heart bypass”. Wujud bukti yang menunjukkan pengambilan secara oral Q10 seminggu sebelum pembedahan dapat membantu mengurangkan kerosakan salur darah.

3) Pengambilan koenzim Q10 bersama perubatan tekanan darah tinggi akan menurunkan tekanan darah tinggi lebih berkesan lagi.

4) Pengambilan CoQ-Trol berkesan menghalang migrain.

5) Selain itu juga, ia membantu penyakit Parkinson yang masih di peringkat awal.

6) Pengambilan CoQ-Trol memberikan kesan positif bagi masalah kerosakan otot.

keistimewaan-coqtrol
Perasmian CoQ Health pada tahun 2013 sebelum ditambahbaikan pada awal tahun 2014.


Perbezaan CoQ-Trol Berbanding Dengan Produk Q10 Lain

1) Mengandungi campuran 100 mg CoQ10, 5.5mg Vitamin E dan 2mg Resveratrol.

2) Satu sistem penghantaran dengan menggunakan minyak zaitun.

3) Ramuan semulajadi.

Wajib Beli Dengan Azie


Setiap pembelian produk Shaklee memerlukan anda makan vitamin mengikut cara yang betul. Oleh itu, Azie sangat menitikberatkan cara makan yang betul dan ajar anda cara yang berkesan. Nak tau lebih lanjut? Hubungi Azie di 0163524104.


Order/Pertanyaan


Nak tau buat pembelian sekarang? Hubungi Azie di 0163524104 atau klik di bawah untuk pembelian online.




 P/S : Jangan lupa hubungi Azie semula selepas pembelian online untuk mengetahui cara makan yang berkesan.

SID : 1025553
COD : BANDAR SRI DAMANSARA, DAMANSARA DAMAI, KEPONG, SUNGAI BULOH, AMPANG, SUBANG PERDANA, KOTA DAMANSARA, BATU CAVES DAN KAWASAN SEKITAR.





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish