Cara Atasi Migrain Dengan Selamat Tanpa Ubat


Ramai yang mencari cara atasi migrain dengan selamat tanpa menggunakan ubat penahan sakit. Umum mengetahui yang ubat penahan sakit mempunyai kesan jangka panjang yang tidak baik kepada kesihatan.

Nak tau lebih lanjut mengenai cara atasi migrain? lihat video ini.



Mempunyai masalah sakit kepala sehingga mengalami maigrain juga sememangnya menganggu tugas harian. Alasan biasa untuk ambil cuti sakit juga selalunya ialah migrain.

Sudah tentu juga, anda tidak mahu berterusan bergantung kepada ubat-ubatan. Selalunya doktor akan membekalkan ubat penahan sakit saja yang diambil ketika sakit. Apakah punca migrain yang memberikan impak besar selalunya?

1) Stress – Kebanyakan maigrain berpunca dari masalah stress yang tidak terkawal. Mungkin anda stress kepada pekerjaan atau kepada keluarga. Stress yang selalu dipendam menganggu saraf.

2) Pola Makan Yang Tak Sihat – Pengambilan makanan yang berlemak tinggi, bergula dan masih membuatkan kolesterol meningkat lebih tinggi dari biasa.

3) Perubahan Hormon - Tubuh menerima tekanan ketika berlaku perubahan hormon seperti datang haid yang menyebabkan saraf di kepala turut terjejas.

4) Kurang Bersenam – Apabila kurang bersenam dan tiada aktiviti fizikal, ia memang memberikan impak besar kepada badan anda. Lakukan aktiviti fizikal untuk menjaga kesihatan saraf anda.

vitamin-migrain




Vitamin Untuk Membantu Masalah Migrain






vitamin-migrain

1) Vitamin B Complex

- Menukarkan makanan kepada tenaga dan membantu penghadaman. Ini sekaligus mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan.

- melawan tekanan dengan memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala. Selain itu, B Com melawan tekanan, kemurungan dan insomnia.

- Vitamin B Complex Shaklee mengandungi Vitamin B lengkap dan diambil dalam masa yang sama. Oleh itu, rumusan B Comlex ini lengkap dalam 1 tablet.
vitamin-migrain

2) Ostematrix

- Pil kalsium ini menguatkan sistem saraf tubuh.

- Meringankan stress dengan mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki masalah jantung berdebar dan juga stress.

Testimoni

vitamin-migrain


Beli Dari Pakar


Kalau anda perlukan vitamin in, jangan segan-segan untuk hubungi Azie di 0163524104 untuk mendapatkan vitamin serta cara makan paling berkesan. 

Order/ Pertanyaan

Sebarang pertanyaan? segera hubungi Azie di 0163524104 atau klik

Salam sayang.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish