CoQ-Trol Untuk Jantung - Berikan Tenaga Lebih Untuk Kesihatan Jantung

Cari CoQ-Trol untuk jantung? Wajib cuba CoQ-Trol ni. Azie dah cuba sendiri.


Apa rasanya CoQ-Trol ni? Macam Azie dah cuba sendiri, memang rasa lebih segar dan sakit badanpun takde. Bila baca lebih lanjut info pasal CoQ10 ni, rupanya ia baiki peredaran darah dari jantung dengan lancar. kalau orang yang ada masalah kebas tu elokla ambilkan?





CoQ-Trol Bantu Jantung Lebih Sihat Dan Bertenaga

Apa tu CoQ-Trol ? Ramai pulak yang bertanya. Ni bukanla produk baru Shaklee tapi adalah produk upgrading CoQHealth sebelum ni. Memang satu masa dulu, CoQHealth Shaklee paling top untuk produk yang mengandungi CoQ10. Tapi, penghujung tahun 2013 je produk ni dihentikan.

Kenapa?


Rupanya untuk upgrading produk untuk lebih baik. Hasilnya? CoQ-Trol keluar selepas 4 tahun proses upgreding. Lamanya.. of coz lama sebab bukan produk cikai tau. Setiap bahan diuji beratus kali untuk memastikan standard yang telah ditetapkan.

Taukah Anda?


Jantung mengepam hampir 2,000 gelen darah ke seluruh badan tubuh setiap hari. Sebagai otot yang bekerja kuat di dalam tubuh dan sebagai pusat kawalan utama sistem peredaran jantung, jantung memerlukan jumlah tenaga yang cekap. Tenaga ini diperolehi dari nutrisi yang dipanggil koenzim Q10 (CoQ10) yang juga berperanan membantu kesihatan salur darah.

CoQ10 terhasil secara semulajadi oleh tubuh dan wujud dalam semua sel. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10 tetapi selalunya sedikit saja dapat diserap. Faktor seperti diet tak seimbang, faktor usia, dan pendedahan pada pencemaran membuatkan CoQ10 sangat diperlukan oleh tubuh.



CoQ-Trol


CoQ-Trol mempunyai campuran semulajadi 100mg CoQ10 dan Resveraterol di dalam softgel bovine. Satu sistem penghantaran dengan menggunakan minyak zaitun. Ia terbukti :

-membantu penghasilan tenaga dalam organ jantung.

- CoQ10 meningkatkan penghasilan tenaga di dalam jantung dan menambah kekuatan untuk mengepamnya.

- Ia juga meningkatkan peredaran darah, mengurangkan serangan angina dan mengurangkan masalah jantung.

- Menggalakkan dan melindungi arteri sihat dari masalah lemak LDL.

- Banyak kajian telah menunjukkan CoQ10 mempunyai potensi untuk mengurangkan tekanan darah secara semulajadi tanpa kesan sampingan.

- CoQ10 sebagai antioksidan yang kuat menghalang oksidasi LDL ‘kolesterol jahat’ dan menghalang dari melekat dan menyumbat salur darah.

Testimoni




Beli Dari Pakar


Setelah hampir 4 tahun mengamalkan Shaklee sendiri dan menjadi pengedar, Azie yakin dapat memberikan anda perkhidmatan terbaik.


Telah merasa sendiri CoQ-Trol ini pada hari ke2 penjualan, Azie dapat merasakan produk ini sangat bagus untuk dicuba. Jadi jangan ragu-ragu untuk mencubanya.

Order/Pertanyaan


Nak dapatkan keterangan lanjut, hubungi Azie di 0163524104 atau klik di bawah.


SID - 1025553
COD - PENGEDAR SHAKLEE DAMANSARA, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BULOH, PENGEDAR SHAKLEE SUBANG, PENGEDAR SHAKLEE SELAYANG, PENGEDAR SHAKLEE KEPONG DAN KAWASAN SEKITAR. POS KE SELURUH MALAYSIA.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish