Cara Jadi Ahli Shaklee Untuk Berjimat Dan Jana Pendapatan Sampingan.

Penjimatan terbanyak kepada anda apabila menjadi ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri. Bagaimana tu? Walaupun untuk kegunaan sendiri, anda masih berjimat dari harga ahli yang lebih murah dan juga bonus. Anda juga dapat mencari menjana pendapatan sampingan.



Pelan jualan Shaklee memaparkan keunikan manfaat kewangan, insentif dan kepimpinan yang mengiktiraf perkembangan jualan dan menjana perniagaan sendiri dengan pendapatan tanpa had. Kami menyediakan kelas khas untuk anda yang berminat.

Bagaimana nak menjadi ahli Shaklee? 

Ada 2 cara iaitu :

1) Membeli vitamin sehingga 200uv @ point membolehkan anda mendaftar dengan percuma.

2) Mendaftar ahli dengan bayaran rm79.50.

Peluang Menjana Pendapatan

1) Shaklee mempunyai produk terbaik antarabangsa yang dijamin selamat, berkesan dan semulajadi. Anda tidak perlu risau atau memikirkan untuk membuat produk sendiri. Produk memang boleh jual dan boleh digunakan sendiri.

2) Anda mendapat sistem online sendiri. Dengan sistem online sendiri, anda dapat membuat pemantauan mengenai produk, cara order produk, info produk baru, jadual program Shaklee berdekatan dengan anda.

3) Setelah mendaftar sebagai ahli dah berminat menjana pendapatan, kami ada kelas khas di online dan offline untuk anda sebagai bantuan memulakan perniagaan.

Ganjaran 3C Dari Shaklee.




1) Cash - Bonus setiap bulan dengan nilai terkumpul sebulan. Bonus akan dikreditkan ke akaun bank pada pertengahan bulan berikutnya.



2) Car - Insentif subsidi setiap bulan untuk pembelian kereta. Cuma ia dimasukkan dalam bentuk cash, minimum rm550 dan boleh meningkat mengikut performance anda.



3) Convention - Peluang percutian dan umrah 5 bintang yang ditaja sepenuhnya. Selain dari itu, bukan saja percutian ini melibatkan anda sahaja tetapi juga boleh membawa suami, anak-anak dan ibu ayah.

Pada tahun 2018 ini, Shaklee mencipta sejarah apabila akan berlayar bersama kapal persiaran antara terbesar di dunia. Merentasi 3 negara ( Spain, France dan Italy) dan 7 bandar.

Peluang Menjana Pendapatan.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, kumpulan kami mempunyai latihan khas untuk membimbing anda dengan percuma. Pelbagai kelas online dan offline dijalankan untuk membantu ahli-ahli baru menjana pendapatan.

Hubungi Azie di 0163524104 .
Hubungi Azie di 0163524104 .
Hubungi Azie di 0163524104 .









Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish