Jana Pendapatan Sampingan Dengan Bisnes Shaklee 2018

Jana pendapatan sampingan dengan bisnes Shaklee? Kenapa tidak? Sudah 4 tahun Azie mendapat income tetap dari Shaklee. Malah kini ia merupakan pendapatan utama Azie sejak menjadi suri rumah tangga sepenuh masa.

Nak tau lebih lanjut? Lihat video ini.


Berminat nak tambah pendapatan? Hubungi Azie di 0163524104.

Tak penat ke buat income setakat ratus-ratus je sebulan? Sedangkan anda keluarkan modal yang banyak, simpan stok bertimbun dan mengambil masa yang banyak setiap hari?

Tapi Shaklee tidak perlu membuatkan anda menyimpan stok yang banyak. Cukup sekadar anda menyimpan sedikit stok yang menjadi carian utama pelanggan. Malah produk terbaik dunia ini menjadikan produk anda sememangnya menjadi.

Dengan ekonomi yang semakin mencabar sekarang, ramai pekerja di sektor awam atau swasta mula mencari pendapatan sampingan. Lumrah ibu yang suka mencari pendapatan sampingan kan? Tapi susah nak cari perniagaan kecil-kecilan tanpa modal besar.


Apa Yang Boleh Anda Perolehi Dengan Shaklee ?



1) Cash - Mendapat bonus melalui point terkumpul setiap bulan. Bonus cash akan dibayar pada pertengahan bulan berikutnya.





2) Car - Apabila point terkumpul pada kelayakan bonus tertentu, anda mendapat car bonus dengan minima rm550 sebulan. Ia akan meningkat mengikut jumlah bonus terkumpul setiap bulan. Ia akan dibayar seumur hidup selagi anda aktif membuat pembelian.



3) Convention - Percutian 5 bintang kepada yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee. Pada tahun 2018 ini, perlayaran dengan kapal persiaran kedua terbesar di dunia merentasi lautan Altantik dan perhentian di 3 negara.

percutian ke 3 negara dan 6 bandar melalui kapal terbesar kedua di dunia pada tahun ini.


Memang banyak yang ditawarkan oleh Shaklee bagi meraikan para pengedarnya. Jangan lepaskan peluang anda!

Terbuka kepada suri rumah!
Terbuka kepada penjawat awam!
Terbuka kepada pekerja swasta!
Terbuka kepada anda!

Kami melatih anda untuk bersama-sama menjana income dengan Shaklee. Hanya membuat pembelian bersama pendaftaran keahlian atau membeli pakej bisnes, anda sudah memulakan perniagaan.

Hubungi Azie 0163524104.
Hubungi Azie 0163524104.
Hubnugi Azie 0163524104.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish