Cara Mengatasi Jeragat Dan Masalah Kulit Cepat Dengan CoQ-Trol

Ada masalah jeragat atau masalah kulit lain? Penuaan kulit sering terjadi dengan cepat dan mengakibatkan masalah kulit seperti jeragat tebal. Banyak faktor sebenarnya yang mengakibatkan masalah ini seperti punca di bawah.


Bagaimanakah ingin mengatasi masalah jeragat dengan cepat? 

1. Elakkan matahari – pancaran cahaya matahari yang terik di Asia mengundang pigment-pigment gelap iaitu jeragat cepat tumbuh di bahagian muka. Terdedah secara langsung seperti bekerja di tapak pembinaan lebih mempercepatkan lagi proses jeragat. Selain dari itu, berada di rumah juga tidak terlepas dari masalah cahaya matahari kerana cahaya matahari akan masuk melalui tingkap.

2. Rawat dahulu radang kulitradang kulit biasanya terjadi berpunca dari masalah jerawat ketika remaja. Bekas jerawat tersebut meninggalkan sel-sel mati dalam kulit yang menjadikan wajah berjeragat pula. Jeragat ini tidak dapat dihapuskan dengan cucian menggunakan pencuci muka biasa sahaja. Rawatan dalaman kulit perlu dilakukan. Sebab itu kulit perlukan vitamin J

3. Kesan punca dari perubahan hormon – kebiasaannya terjadi pada wanita, perubahan hormon dari remaja, mengandung dan menyusukan bayi juga menyebabkan jeragat. Ini kerana kulit sensitif kepada apa-apa reaksi dari badan kita. Dari awal remaja mungkin kita tak dapat kesan perubahan kepada kulit. Tetapi apabila usia meningkat,kebiasaannya apabila berumur 30 tahun ke atas. Pigment-pigment jeragat baru jelas kelihatan.

4. Awasi pengunaan ubat-ubatan – paling ketara apabila ada wanita yang mengambil pil perancang dalam tempoh masa yang lama. Ini kerana pil perancang akan membuatkan hormon menjadi tidak stabil dan kacau. Penggunaan makanan tambahan mahupun ubat-ubatan yang tidak diketahui kandungan juga menyumbang kepada masalah jeragat ini.


 
NAK TAU CARA HILANGKAN JERAGAT CEPAT ?


1. CoQ-Trol

- Mengandungi CoQ10  meningkatkan peredaran darah dan membekalkan oksigen pada tisu kulit. Ia juga membekalkan nutrisi untuk pemulihan dan penghasilan kolagen. Tentunya ia membantu kulit lebih cantik dan berseri. 

- Jeragat cepat pudar apabila pengaliran darah berjalan lancar.



2.  GLA Complex

- Mengawal selia hormon menjadi normal. Ia juga mengandungi Omega 6, minyak bunga matahari dan Vit E untuk meningkatkan kestabilan kapsul. Membantu mencerahkan kulit berjeragat.



3. Vitamin C Sunstained

- Jangka hayat vitamin C lebih lama dan merangsang pertumbuhan kolagen untuk mencerahkan jeragat dengan berkesan.

- Mencerahkan pigment jeragat.

Testimoni.





Wajib Beli Dari Pakar.

Diingatkan! Jangan beli tanpa konsultansi yang betul. Apabila membuat pembelian dengan Azie, anda akan mendapat konsultansi yang betul. Nak harga jimat? Dapatkan pembelian bersama keahlian sekarang!


Berminat untuk konsultasi percuma ? boleh hubungi Azie di 0163524104 atau klik di bawah.








Salam sayang ..

Azie abd Ghani
SID - 1025553
COD : BANDAR SRI DAMANSARA, KUALA LUMPUR SENTRAL, MANJALARA, PUNCHONG, AMPANG, GOMBAK, SEKITAR DAMANSARA DAN POS KE SELURUH MALAYSIA.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish