CoQ-Trol Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dan Wanita Nak Anak

CoQ-Trol tingkatkan kesuburan lelaki dan wanita nak anak?

Apakah CoQ-Trol ?

Jantung mengepam hampir 2,000 gelen darah ke seluruh bahagian tubuh anda setiap hari. Sebagai otot yang bekerja keras di dalam tubuh anda, jantung perlukan tenaga yang cukup besar. Jantung tidak pernah berehat sejak dari dalam perut ibu lagi.

Tenaga tersebut diperolehi dari koenzim Q10 yang berperanan membantu kesihatan salur darah. Ia dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh dan wujud di dalam semua sel. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10 tetapi ianya tak cukup.

Sebab itu kita perlukan vitamin seperti CoQ-Trol untuk membantu meningkatkan CoQ10 dalam darah. Selain dari sumber makanan yang tak cukup, faktor seperti diet yang tak seimbang, faktor usia dan pendedahan kepada radikal bebas meningkatkan lagi keperluan untuk nutrien ini.




Dulu kami ada Coq10 tapi sekarang kami ada lagi bagus iaitu CoQ-Trol. Fungsi CoQ10 ditambah baik dan diberi nama baru iaitu CoQ-Trol sekarang.



Kenapa CoQ-Trol?


1. CoQ-Trol mengurangkan stress untuk mewujudkan persekitaran yang lebih sihat. Ia akan meningkatkan kiraan sperma, pergerakan sperma dan mutu sperma. Begitu juga dengan mutu ovum dapat ditingkatkan.

2. CoQ-Trol mengandungi Resveratrol yang terbukti merehatkan salur darah dan membantu pengaliran darah.

3. Ia meningkatkan tenaga, menambahkan stamina dan mengurangkan kelesuan. Kajian mendapati yang pengambilan CoQ10 setiap hari dapat mengatasi masalah kelesuan.

4. Faktor usia dan pendedahan harian kepada radikal bebas mengurangkan kandungan CoQ10 dalam sel. Penganbilan CoQ-Trol membantu mengekalkan CoQ10 sihat.





Jadi pada ibu bapa yang masih berusaha nak dapatkan anak, cubala CoQ-Trol ini. Kita berikhtiar lagi kan.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish