Cara Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Vivix



haziea83.blogspot.com


CARA BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX         

Bayangkan seorang bapa kepada 6 orang anak boleh menghabiskan 2 kotak rokok sehari malah mungkin lebih juga. Bayangkan juga beliau telah 30 tahun lebih bergaul dengan nikotin. Saya terfikir beberapa perkara.

1. Semestinya wang yang telah dibazirkan begitu banyak dalam tempoh yang cukup lama bukan?

2. Berapa banyak nikotin dan tar yang telah disedutnya sepanjang 30 tahun. Selain dari tar dan nikotin, rokok juga mempunyai beberapa puluh bahan kimia lain. Kebanyakannya akan melekat di parut-paru.

3. Berapa banyak sudah asap rokok yang dihembus kepada anak-anak, isteri dan orang sekeliling. Perlu diketahui juga oleh perokok-perokok sekalian, sekalipin tidak merokok di depan anak-anak kecil tetapi molekul-molekul bahan kimia dari asap rokok akan melekat di baju. Jadi mereka masih mendapat racun yang anda bawak.

                Suatu hari, si bapa telah diperkenalkan dengan tonik ajaib yang dipanggil Vivix. Vivix ni berasaskan anggur tapi bukan anggur biasa tau! Anggurnya dipanggil Muscadine yang mana saiznya jauh lebih besar dari anggur biasa. Anggur Muscadine merupakan anggur liar. Si bapa pun minum Vivix mengikut masa yang ditetapkan. Pada mulanya si bapa memberitahu tiada apa-apa perubahan dalam hidupnya. Masuk minggu ke-2, seperti ada perasaan yang mengganggu. Sekotak rokok belum habis biarpun dan masukhari ke-3. Rutin pagi dengan nescafe tidak lagi membangkitkan rasa . Si bapa berfikir, inilah masa yang sesuai untuk berhenti merokok.

                Nak berhenti merokok ini bukan senang. Kawan-kawan pun jadi dugaan. Tetapi si bapa menguatkan tekad unruk berhenti terus dari merokok. Lagipun sudah terlalu lama merokok kan? Sebelum ini ada doctor mengatakan yang nak berhenti merokok harus perlahan-lahan kerana takut simptom – simptom seperti sakit kepala, selsema , batuk-batuk dan lain-lain lagi. Walau bagaimanapun si bapa tidak mengalaminya. Ini mungkin juga kerana Vivix telah menumbuhkan banyak sel-sel sihat dan membaiki sel-sel rosak akibat merokok itu. 

                Setelah habis sebotol Vivix, si bapa mengambil Vitalea ( Multivitamin) pula untuk menguatkan imunisasi badan. Vivix masih diambil tetapi tidak setiap hati. Alhamdulillah , si bapa sudah bebas sepenuhnya dari kekangan merokok. Kini si bapa Cuma mengamalkan Vitamin C Sustained sahaja setiap hari.


Demikian perkongsian kisah si bapa yang begitu kuat semangat dan berjaya mengatasi ketagihan rokok. Apakah vitamin yang diambil oleh beliau?

haziea83.blogspot. com

1)Vivix

Merupakan penemuan saintifik yang hebat. Paling penting Vivix mengandungi adunan fitonutrien proprietary yang memanfaatkan kuasa anggur Muscadine yang jarang dijumpai. Vivix juga mengandungi Resveratrol yang melambatkan mekanisman utama penuaan selular. Pembentukan Protein Age ( Advanced Glycation End Products) akan terbantut. Meningakatkan sel-sel sihat secara aktif.

2) Vitalea

Vitalea meningkatkan stimulasi metabolism dan sangat membantu melambatkan proses penuaan. Selain itu, ia melengkapkan khasiat untuk mereka yang kekurangan vitamin dan mineral. Vitalea juga penambah selera segera. Ia memberikan tenaga, kecerdasan tubuh dan kekuatan mental. Ini sekaligus membantu sistem memori dan focus dalam pembelajaran mahupun kerja seharian.


3) Vitamin C Sustained

Apakah keistimewaan Vitamin C Sustained ini pula? Ini kerana Vitamin C Sustained direka dengan perlepasan Vitamin C secara secara berterusan selama 5 jam. Vitamin C Sustained merangsang pembentukan kolagen . Ia mengurangkan kedut dan menghalang otot  menjadi lembik. Selain dari itu, Vitamin C Sustained membantu penyerapan sel darah merah untuk menyerap zat besi yang lebih baik. Sel darah merah ini membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit.


TESTIMONI






Berminat untuk Dapatkan Vitamin Hilangkan Ketagihan Merokok?


Hubungi Azie di 016-3524104 untuk keterangan lanjut. Sekian terima Kasih.   

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish