Cara Cepat Hilangkan Sakit Sendi – Rawat Dengan Set Sendi


Anda mencari cara cepat hilangkan sakit sendi? Azie ada. Jika dulu sakit sendi merupakan sakit orang tua sahaja tetapi pada masa kini, ramai yang mendapat sakit sendi sebelum tua. Anda salah seorang darinya? Wajib baca artikel ini.

testimoni set sendi

Ramai orang muda mendapat sakit sendi apabila mereka sering membuat kerja pejabat berjam-jam lamanya. Ataupun jika bersukan dengan keterlaluan juga membuatkan sendi cepat haus dan rosak. Ada yang terpaksa menjalani pembedahan jika mendapat masalah sendi yang kronik.

Ada juga masalah sendi terjadi apabila seseorang mengalami masalah obesiti yang membuatkan badannya tidak mampu menanggung beban tubuh yang berlebihan. Apabila mengangkat beban yang berat juga membuatkan sendi pada tulang belakang terbeban.

Jika mendapat sakit sendi, bagaimana cara cepat nak hilangkannya? Pastinya anda tak mahu kerja harian terganggu dengan lama disebabkan masalah kesihatan ini. Paling utama, kolagen terbaik menjadi pilihan utama masalah sendi. Di samping Collagen Powder Shaklee yang menjadi pilihan, terdapat juga Omega Guard Shaklee, Vivix dan Ostematrix (kalsium) yang sentiasa menjadi pilihan set sendi. Nak tau lebih lanjut?


testimoni sakit sendi

Collagen Powder Shaklee

Kolagen terbaik ini membantu mengurangkan kesakitan dan geseran pada sendi. Collagen powder Shaklee ini mengandungi Ekstrak kekerang iaitu Glucosamine yang berada di dalam sintesis cecair synavial yang membekalkan pelinciran pada sendi.

Selain dari itu, Collagen Powder Shaklee ini mengandungi Kolagen dari sisik ikan merah, Ekstrak biji Camellia Japonica, Ekstrak Pfaffia, Elastin dari kolagen ikan, dan Lactobacillus acidophilus.

Collagen Powder Shaklee mengandungi Vitamin C dan Vitamin B yang menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas. Ia turut membantu dalam metabolisma lemak, karbohidrat dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

testimoni sakit sendi

Vivix Shaklee

Vivix Shaklee mempunyai mekanisma untuk elakkan penuaan pada tahap sellular ataupun dari peringkat sel lagi. Kerosakan DNA dapat dilindungi dan dibaiki oleh vivix Shaklee. Satu penyelidikan menunjukkan yang ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sel.

Vivix mengaktifkan Mitochondria yang menghasilkan tenaga sel yang diperlukan oleh tubuh. Jika kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel juga menurun. Pengambilan Vivix akan membuatkan lebih banyak Mitochondria yang akan dihasilkan untuk meningkatkan tenaga sel. Vivix dengan tangkas juga membaiki sel pada masalah sendi anda.

testimoni set sendi

Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee mempunyai paras asid  lemak omega 3 yang larut dalam tulang rawan serta memelihara fungsi-fungsi sendi. Ia juga mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah artritis, memelihara fungsi –fungsi sendi dan gout dengan efektif. Secara aktif juga sakit sendi  dapat dikurangkan.

Minyak ikan ini diekstrak dari ikan laut air sejuk seperti sardine, mackerel, herring dan anchovies diperairan Negara Jepun. Ia melicinkan saluran darah dan berkemampuan untuk mencairkan daraah bagi pengaliran darah yang lancar dan melambatkan kepekatan darah.

testimoni set sendi

Ostematrix (Kalsium Shaklee)

Lumrah mengaitkan kalsium dengan masalah sendi dan tulang kerana sendi juga merupakan sebahagian dari tulang. Salah satu keistimewaan kalsium Shaklee apabila ia merupakan pengumpulan kalsium yang lengkap dengan magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Ia membuatkan kalsium dapat diserap sepenuhnya.

Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki masalah kebas-kebas, sakit sendi, artritis dan kekejangan. Semestinya kalsium menguatkan tulang, menghalang osteoporosis dan sistem saraf. Manakala magnesium adalah ion positif yang penting dalam badan. Ia menggalakkan komposisi tulang dan rawan.

Testimoni 


testimoni sakit sendi

Kenapa perlu dapatkan Set Sakit Sendi ini cepat dengan Azie ? 

Kenapa anda perlu menghubungi Azie dengan segera? Set Sakit Sendi ini merupakan salah satu cara untuk membantu dalam rawatan sendi anda. Kerana lebih lama anda menderita masalah ini, semakin sukar untuk dirawat. Lebih-lebih lagi jika anda berusia melebihi 28 tahun kerana penyerapan vitamin kepada tulang rawan semakin rendah.

Kebanyakan ubatan klinik hanya meredakan sakit tetapi sukar untuk memulihkan semula. Tidakkah anda terasa sedikit kecewa melihat orang lain bebas bergerak, sedangkan kita hanya dapat melakukan aktiviti yang terbatas sahaja. Ibadah juga tidak dapat dilakukan dengan sempurna. Hubungi Azie sekarang!

Order/ Pertanyaan

Anda berpuas hati? Nak dapatkan Set Sakit Sendi hari ini? Set Sakit Sendi ini pastinya tidak akan mengecewakan anda.

Hubungi Azie segera di 0163524104

Berminat untuk dapatkan Set Sakit Sendi Shaklee secara online? Klik Esell ini.

Jangan lupa hubungi Azie untuk dapatkan cara pemakanan yang betul.

Salam sayang.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Sekitarnya. Pos keseluruh Malaysia.







Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish