Menghilangkan Jeragat Segera – Berikan Vitamin C Maksimum


Anda mencari cara menghilangkan jeragat segera? Azie ada. Salah satu cara hilangkan jeragat segera ialah menggunakan vitamin C maksimum yang secukupnya untuk kulit. Walau bagaimanapun, cik puan perlu memilih vitamin C yang sesuai. Bukan sekadar membuat pilihan vitamin C di farmasi sahaja.

Kekurangan vitamin C menyebabkan banyak masalah pada kulit lebih-lebih lagi masalah yang susah ditangani seperti jeragat ini. Antara masalah lain akibat kekurangan vitamin C ialah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit menjadi kering, ruam dan kulit kasar.

Perlu ke mengambil tablet vitamin C ?

Setiap hidangan buah membekalkan sekitar 45-60mg vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah tersebut ranum. Oleh itu, jika buah tersebut tidak cukup masak, hanya vitamin C sedikit dapat diperolehi dari buah. Kandungan vitamin C akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah jika terdedah kepada kepanasan. Jaid berapa lagi khasiat yang tinggal?

Kajian dari Dr. James Scala telah menunjukkan adalah selamat mengambil 5,000mg hingga 10,000mg vitamin C sehari. Dr. Pauling yang menemui vitamin mengambil 18g (18,000mg) sehari dan beliau sihat secara fizikal pada umur 94 tahun. Oleh itu, pengambilan vitamin C dari buah sahaja tidak memadai untuk memberikan vitamin yang cukup dan maksimum.

Vitamin C Sustained Shaklee

Bagaimana pengambilan vitamin C yang maksimum dalam sehari? Ini kerana pengambilan vitamin C yang betul akan membuatkan vitamin C kekal dalam plasma darah 24 jam. Apabila ia kekal dalam plasma darah, bermakna tubuh kita sentiasa dapat menyerap vitamin C. berbeza dengan vitamin C yang diperolehi dari buah oren, tubuh akan menyerap Cuma 100g dalam 1 masa dan membuangnya sebagai kumuhan. Rugikan?

Vitamin C Sustained Shaklee juga merangsang pembentukan kolagen . kolagen ini sangat penting untuk membuatkan otot tegang. Bila otot tegang, permukaan kulit juga tegang. Kolagen juga penting untuk membuatkan kulit cantik, lembap dan menghilangkan kegatalan akibat jeragat tadi.

Selain itu, Vitamin C Sustained Shaklee membuatkan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan kerana vitamin C yang cukup  dan menyekat pigmentasi. Pigmentasi inila yang menjadi penyebab utama kepada kejadian jeragat. Kekurangan vitamin C sememangnya akan mengundang jeragat. Jadi jangan remehkan pengambilan vitamin C setiap hari.

Masalah jeragat akan diburukkan lagi dengan serangan radikal bebas. Vitamin C adalah satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells serta membuang kimia berbahaya dari tubuh. Jika tidak, radikal bebas ini akan menyerang sel-sel tubuh dan memburukkan jeragat.

Adakah vitamin C memerlukan bantuan untuk merawat jeragat? Kombinasi GLA Comp di dalam set jeragat mempercepatkan lagi rawatan.

GLA Complex 

GLA Complex  dihasilkan dari minyak Borage. Ia merupakan herba orang barat. Terdapat juga gabungan minyak sunflower dan vitamin E di dalamnya. GLA Complex ini memperbaik tekstur kulit dan mengurangkan inflamasi pada kulit. Kebiasaannya kulit wajah yang berjeragat membuatkan kulit kering, terdapat bintik hitam dan gatal.

Jeragat akan menjadi lebih teruk dengan adanya cahaya matahari terus kepada wajah. Kandungan minyak Borage akan membuatkan kulit menjadi lembap, mengurangkan inflamasi pada kulit. Manakala kandungan vitamin E dan minyak sunflower akan membuatkan melindungi kulit dibawah cahaya matahari.

Testimoni


Kenapa perlu dapatkan set hilangkan jeragat cepat dengan Azie ? 

Dengan pengalaman sejak dari tahun 2013 lagi, sudah lebih dari 100 orang yang bermasalah jeragat mengambil set ini. Dengan tunjuk ajar dari Azie, lebih dari 80% pengguna berpuas hati. Manakala yang selebihnya tidak memberikan komitmen untuk meneruskan cara pengambilan yang betul.  Azie akan ajar cara yang terbaik dan cepat untuk mendapatkan hasil yang berkesan dan cepat.

Azie akan ajar cara makan istimewa untuk mendapatkan dos vitamin C yang cukup untuk tubuh. Yang penting, dengan Vitamin C Suntained Release Shaklee dan kawan baiknya GLA Complex akan membantu merawat jeragat cik puan.
Order/ Pertanyaan

Anda berpuas hati? Berminat untuk ketahui dengan lebih lanjut cara selesaikan masalah jeragat anda yang dan bertahun-tahun membelenggu diri?

Hubungi Azie di 0163524104

Berminat untuk dapatkan set hilangkan jeragat cepat secara online? Klik Esell ini.

Jangan lupa hubungi Azie untuk dapatkan cara pemakanan yang betul.

Salam sayang.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Sekitarnya. Pos keseluruh Malaysia.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish