Kolagen Terbaik Dalam Pasaran – Nak Cantikkan Kulit Perlukan Kolagen


Mencari Kolagen Terbaik ? Azie ada. Kolagen yang berasaskan sisik ikan merah ini mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah). Ia mempunyai penyerapan yang sangat rendah iaitu sekitar 1,000 Dalton yang amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sistesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

collagen powder shaklee

Punca kekurangan kolagen

Kolagen mula hilang dengan cepat dari tubuh apabila menjangkau 30an. Tubuh kita menghasilkan kolagen sendiri tetapi ia akan semakin kurang menghasilkan kolagen apabila meningkat usia dan kolagen yang ada pula semakin cepat hilang. Walaupun begitu, bukan hanya faktor umur sahaja yang membuatkan kolagen hilang dengan cepat tetapi juga faktor luaran seperti cahaya uv dari matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, terdedah kepada asap rokok dan lain-lain lagi.

Oleh itu, tubuh memerlukan kolagen tambahan untuk membantu kulit menjadi tegang dan elastic secara semula jadi dan memperlahankan kehadiran kedutan. Penting ke kolagen ini? Apabila kita kehilangan kolagen, otot akan kendur dan membuatkan kulit menjadi lendut dan jatuh. Ramai yang sanggup menjalani rawatan injection ataupun botox untuk menjadikan kulit mereka cantik dan tegang seperti remaja. Dengan pelbagai jenama kolagen di pasaran, pastinya hanya kolagen terbaik dapat membantu kulit anda.

kolagen powder shaklee

Collagen Powder Shaklee

Ciri-ciri kolagen terbaik yang anda perlukan.

- Kolagen sangat bermanfaat untuk penumbuhan semula pada rambut dan juga kulit yang cantik. Kuku pula menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan kekalkan warna sihat.

- Kolagen ini mengandungi sisik ikan merah yang merupakan kolagen premium dengan kurangnya pencemaran kerana ia hidup di laut dalam. Kolagen sisik ikan merah ini mempunyai kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan.

- Selain dari kulit menjadi lembap dengan dengan lebih elastik. Ia akan membantu mengurangkan parut dengan lebih cepat kerana parut lebih jelas apabila kulit berkedut.  Tanda  penuaan juga semakin hilang. Kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila ditarik.

- Shaklee Collagen ini mempunyai Vitamin C yang menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

- Sumber ramuan semulajadi di dalam kolagen terbaik ini salah satunya mengandungi Ekstrak Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil. Apabila ia digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, ia membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Ramuan ini mempunyai kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak. Asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.


Testimoni 

colagen powder shaklee


Kenapa perlu dapatkan kolagen terbaik ini cepat dengan Azie ? 

Keperluan kolagen kepada kulit sememangnya tidak dapat dinafikan lagi. Selain dari tumpuan utama untuk mereka yang inginkan kulit cantik, kolagen juga mempunyai keistimewaan tersendiri apabila mengalirkan kolagen juga untuk pelinciran sendi, mengekalkan otot mata supaya sentiasa anjal dan paling penting juga mengekalkan keanjalan otak biarpun kita semakin menua.

Oleh itu, tidak hairanla kolagen Shaklee sering kehabisan stock kerana ramai yang sangat sukakan fungsinya setelah menggunakan beberapa sachet sahaja. Jangan lepaskan peluang anda mencuba kolagen terbaik bertaraf antarabangsa ini. Azie akan ajar cik puan untuk mendapatkan hasil terbaik dengan pengambilan kolagen yang betul.

Order/ Pertanyaan

Anda berpuas hati? Nak dapatkan kolagen hari ini? Ketika artikel ini ditulis, baru beberapa hari kolagen terbaik Shaklee berada di pasaran semula setelah kehabisan stok hampir 2 bulan. Jangan tunggu sehingga habis lagi yer.



Hubungi Azie segera di 0163524104

Berminat untuk dapatkan kolagen terbaik Collagen Powder Shaklee secara online? Klik Esell ini.

Jangan lupa hubungi Azie untuk dapatkan cara pemakanan yang betul.

Salam sayang.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Sekitarnya. Pos keseluruh Malaysia.





Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish